Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bästa Fragbite Minnen

Postat av Pantflaskan den 19 Mars 2011, 12:31
7 kommentarer · 228 träffar
Tjena Alla Fb:are!

Jag har många gånger tänkt på all den nostalgi som far rundor på denna hemsida. En hemsida fylld med minnen. Det därför dags att hjälpa varandra minnas allt möjligt skit som har hänt.

Mina bästa minnen måste ha varit när jag under 2005-2006 lirade rätt ordentligt och spanade in alla event som SK och NiP spelade. Det var ju helt sjukt, måste varit en av de skönaste minnen jag haft av mitt liv då alla oldschool proffsen fortfarande lirade. Även alla sjuka trådar med alla möjliga sorters myttare som DomarN till exempel, riktigt sköna typer fanns det iaf.
Jag har nu ett stabilt och skönt liv med mycket mindre cs spelande även om de blir några sköna kvällar med polarna, som jag lirar med för det mesta, annars älskar jag fortfarande denna hemsidan och hoppas ni dela med er diverse minnen från den tiden ni började hänga på Fragbite :D

P.S
Här kan ni trycka in alla möjliga sorters trådar och klipp som ni har goda minnen av.

Och här ett väldigt gott minne: http://www.youtube.com/watch?v =uc1YPgHqsHQ
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..