1
Högskola i skellefteå?
Postat av HaajaLa den 27 Februari 2005, 14:48
10 kommentarer · 61 träffar
Hallå. Nu är det så att jag och säkert flera går sista året i gymnasiet och ska kanske läsa vidare på högskola/universitet. Grejen är den att jag har kollat in några program/kurser, men det finns en kurs som lockar mig otroligt mycket, och det är Dataspelsutveckling 120p i Skellefteå ( http://www.campus.skelleftea.s e/utb0506/datorsp.asp )
Jag har läst alla grundläggande krav och att arbeta med tv/dataspel är vad jag vill jobba med i framtiden.
Nu kommer självklart frågan in varför jag skriver en tråd här på fragbite? Det är så enkelt att jag undrar om det är någon här som läser på samma skola, eller som vet andra likadana linjer/kurser som man skulle söka ifall förstahandssvalet sviker? Och om ni vet ifall deras intagningskrav är JÄTTEVIKTIGA eller om det är många som kommer in på det programmet? För jag känner att detta är vart jag vill läsa...
Är tacksam för all hjälp/svar... glhf ;)
Jag har läst alla grundläggande krav och att arbeta med tv/dataspel är vad jag vill jobba med i framtiden.
Nu kommer självklart frågan in varför jag skriver en tråd här på fragbite? Det är så enkelt att jag undrar om det är någon här som läser på samma skola, eller som vet andra likadana linjer/kurser som man skulle söka ifall förstahandssvalet sviker? Och om ni vet ifall deras intagningskrav är JÄTTEVIKTIGA eller om det är många som kommer in på det programmet? För jag känner att detta är vart jag vill läsa...
Är tacksam för all hjälp/svar... glhf ;)