Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ad krasch

Postat av ohlsonclas den 18 Mars 2011, 15:20
0 kommentarer · 186 träffar
Tjena Fragbite,

Det är så att min webbläsare ständigt kraschar när jag är inne på Fragbite och jag misstänker att det är pga den enormt stora 'reklam skylten' som ibland befinner sig högst upp på sidan. Aldrig upplevt detta tidigare och när den väl finns där så tar det oftast bara några sekunder så står det att Flash Player eller vad det är har stött på ett fel och Opera måste startas om. Detta sker endast på Fragbite.

Använder senaste versionen utav Opera. Och missförstå mig inte ber er inte att ni ska ta bort den men bara undrar om någon annan upplevt samma sak och kanske har någon lösning? Kollade upp ad-block för Opera och sägs vara en inbyggd men har inte lyckats dölja den här iallafall, kanske finns något annat man kan använda?

EDIT: Verkar ju vara Flashplayer men konstigt att det inte händer på andra ställen, kanske bör testa installera om det.

Krasch pga den stora annonsen?

1 personer har röstat

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar