Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag slog ner en bög

Postat av Litsor_Skilsor den 16 Mars 2011, 14:19
32 kommentarer · 338 träffar
Igår när jag var på bio så gick jag på toaletten efter att jag sett klart filmen. Hade druckit en såndär 1 liters cola så var jävligt pissnödig kan jag säga. När jag står endsam där inne så kommer det fram en kille och stä'ller sig bredvid och pisdsar, "Hej snygging" säger han. Jag reagerar inte.

Då stryker han mig över tyggen och säger "Jag sa hej snygging". När jag frågar vad han vill så säger han att han spanat in mig och frågar om jag är homosexuell. När jag säger att jag är 100% hetero så säger han att man måste prova att suga kuk inann man kan veta det. Han säger att jag kan få suga av honom för att testa. Han säger också att man måste ha ett öppet sinne och inte vara så stängd mot nya saker.

När jag försäkrar honom om att jag inte är intresserad så börjar han ta mig i skrevet (jag har brallorna på). Jag blir först så paff att jag inte gör något. Då fortsätter han och smeka och säger "mmmm du gillar det här va, nu är du kåt va".

Sen tar han tag runt mig och försöker kyssa mig. Då lackar jag ur och skallar honom i ansiktet. Han börjar vackla av detta och jag tänker inte ge honom en chans att slo tillbaka så jag flyger på honom med en del sparkar och slag. Vill inte gå in på detaljer eftersom jag ska upp i rätten kanske, men han mådde inte så bra kan jag säga.

Idag ringde polisen och sa att de ville höra mig upplysningsvis om ett "hatbrott" som ska ha ägt rum på en biograf toalett. Enligt bögen så ska jag oprovocerat flygit på honom pga hans sexuella läggning. Jag är jäbligt oroad över detta. Att åka dit för att ha gått på en bög eller arab eller liknande är inte att leka med, man får oftast mycket hårda straff av sådant (mycket mer än om de går på en hetero svensk).

Vad ska jag göra? Ska jag vägra prata med polisen eller ska jag gå dit och ljuga? Vad hade ni gjort i en liknande situation? Har ni råkat ut för något liknande? Gjorde bögen fel som taffsade på mig? Diskutera...

P.S jag har verkligen inget emot bögar, tvärt om, jag tycker att de är mer värda än de flesta D.S
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar