1
Mobbad?
Postat av k4r4m311p0jk3n den 16 Mars 2011, 00:00
22 kommentarer · 242 träffar
Hej. Det är så att på senare tid har jag märkt att det känns som att jag blir mer och mer "mobbad" i skolan. Mina "kompisar" är väldigt våldsamma och ska jämt hålla på och slåss, dom slåss med varann också men när nån börjar slå på mig så kommer hela deras grupp och hänger/slår på mig, men det jobbigaste är nog när jag ska träffa min flickvän på t.ex lunchen i skolan så blir jag kallad massa saker vilket jag tycker är jätte jobbigt
Jag är inte direkt den minsta killen i klassen om man säger så. Jag är 1.90 cm lång och väger ungefär 90kg, jag är typ aldrig ute med mina "kompisar" för det är aldrig nån som frågar mig om jag vill hänga med ut/hitta på något så min dag ser ungefär ut såhär
Drar till skolan -> träffar tjejen några minuter -> lektioner -> sluta ->drar hem och spelar dator -> går och lägger mig.
Så fragbite vad ska jag göra?
OBS: detta är ingen svensklektion så ni behöver inte klaga på stavning eller nått sånt skit.
MVH : Karamellpojken
Jag är inte direkt den minsta killen i klassen om man säger så. Jag är 1.90 cm lång och väger ungefär 90kg, jag är typ aldrig ute med mina "kompisar" för det är aldrig nån som frågar mig om jag vill hänga med ut/hitta på något så min dag ser ungefär ut såhär
Drar till skolan -> träffar tjejen några minuter -> lektioner -> sluta ->drar hem och spelar dator -> går och lägger mig.
Så fragbite vad ska jag göra?
OBS: detta är ingen svensklektion så ni behöver inte klaga på stavning eller nått sånt skit.
MVH : Karamellpojken