Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Syrran mobbad!!!

Postat av Drunken Sailor den 15 Mars 2011, 22:32
119 kommentarer · 300 träffar
Hallå fb!

Det är så att min syster bli mobbad av ett gäng tjejer i skolan. Vissa dager kommer hon hem gråtandes.. Jag blir förbannad men kan ju inte bara gå och sätta ett nackskott som jag känner att jag vill.. så nu till varför jag skriver här,

Vad ska jag göra?

Kan tilläga att det är fjortistjejer så kan inte gå och spöa dom. Har redan hotat dom och då åkte jag nästan på en anmälan.

Vi har tagit upp det med skolan och vi har kontaktat föräldrarna men inget har hjälpt.

Kan tilläga hon fyller 15år snart.

Kan berätta varför hon blir mobbad så kan ni läsa hur jävla lågt det är, för det första har min syster egna åsikter det får man visst inte ha i högstadiet om man är tjej. Hon behöver inte hålla sina '' kompisar '' för hämta mjölk i matsalen... dom sitter påstår att hon är trög och fattar ingenting, när hon har bättre betyg än alla i klassen, och till det värsta, min syster hade cancer när hon var ett litet barn.. hon har fått ett ärr som ser ut som extra navel för hon hade en kapsel där för att få mat för hon hade svältit ihjäl om hon inte hade haft den slangen in i magen, darför ser det ut som hon har en extra navel och hon har redan svårt med det ärret.. Då mobbar dom henne för det ärret även fast dom vet varför hon har det.. Blir så förbannad när jag skriver det.. Skärper dom sig inte går jag fan till skolan och gör något själv åt det. Så jävla tragiska människor det finns som måste trycka ner andra för att må bra.

Förövrigt så tackar jag för bra svar och det lutar mot trycka upp dom mot vägen och skrika och svära tills dom skiter på sig, OM inte rektorn gör något åt detta.

EDIT:

Allt har löst sig, behövde aldrig ta i hårdhandskarna! ;)

Tack för support!
Föregående tråd
Nästa tråd

119 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 119 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..