Jag hetsade fram knivsmål
I helgen när jag vr på en fest med en massaa folk så började jagh snacka med lite sköna snubbar ifrån Stuvsta. En av dem började snackla om alla bvrudar hans satt på och vi utbytte historier och fick rätt bra kontakt. Var en hel del andra schyssta killar i det gänget,
Sen efter ett tag kommer det några ifrån vårby gård och börjar ta för sig på festen, typ ta upp plats och börja snacka med alla vbrudar. Då börjar jag säga till killarna ifrån huddinge att inte bara sitta där och låta dem ta över. Jag säger att de måste agera och visa vad de går för. Efterosm de ser upp till mig så lyssnar de. De vill dock inte göra nått.
Jag blir sur på deras feghet (plus att jag vill se fight) så jag går ut ett tag. Sen när jag kommer in så sägerr jag åt ledaren i huddinge gäönget att killarna ifråpn vårby gård står och kallar hononm för bög och att de ska nita och råna honom. Jag söger att hjan bör gå på dem nu innan de hinner ringa hitr fler folk.
När han hör det så blir han helt svart i blicken och går fram och klipper ner en vårby snubbe med ett enda slag. Ok han slog bakifrån men ändå, att knocka någon medvetslös på ett slag öär fan inte dåligt. Efter det så blir det rejält slagsmål, typ alla slåss mot alla.
Det hela stannar dock till när en ifrån vårby drar knif och börjat vifta och säfa att han ska mörda folk. Då drar en kille ifrån huddinge fram en köksknif ifrån stället där vi bor. Sen börjar de båda slåss med kniv. jag spreinger då därifrån så jag vet inte så mycket mer men vad jag hörde så blev en av den knivhuggen och ligger nu på akuten med alvarliga skador,
Det har ringt en massa okändsa nummere på min mobil hela dagen idag. Kan detta vara polisen? Kasn jag åka dit för någonting? Gjorde jag helt fel?Har ni själva frixat så att folk har börjat slåss etc? Vilket ansvar hade de inblandade, som ni ser finns det oändligt mycket att diskutera.
diskutera...
här kan du ladda ner det http://www.microsoft.com/games /motocross2 /
#11 vad har det med saken att göra, hur gammal han är nu? Han frågade efter ett spel inte om vi visste hur gammal han va?
Elma är det ju inte du menar?;o
Ont; ingen aning ;/
Edit: Hittade ingen film när nån gjorde det, men här är iaf en film så du ser om det är rätt spel.
http://www.youtube.com/watch?v =YmzQY8pALa0&feature=related