Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En sjuk jävla grej!!

Postat av Megaman1 den 13 Mars 2011, 01:28
17 kommentarer · 95 träffar
Ett, två, tre! Sen small det!
Sedlar flög ut ur bankomaten, 1.7 miljarder kronor i 100-, 500- och 1000-lappar, närmare bestämt. Vi hann upp till skägg-Ronny's tobaksbutik när sirener närmar sig, det börjar bli nervöst. Vi springer in i trappuppgången med en sopsäng full med pengar. Upp på taket, 500 meter ner till backen, ingen fallskärm. Snuten hack i häl, inget annat att göra än att hoppa ner och hoppas på det bästa. Min vän Thomas stukar foten och blir liggandes, han får 2 kulor i ryggen, jag vet inte hur det är med honom. En buss stannar vid trafikljusen, jag krossar ett fönster med en sten och gör en dubbel-bakåtvolt upp innan jag sätter mig på sätet och låtsas som ingenting har hänt. Cirka 1 km senare är det poliskontroll, *fuck* tänker jag och drar upp en 3.57 Magnum och avlossar 4 skott. Jag hör skrik och stön, men vågar inte kolla fram. Killen bredvid mig lånar ut en svets till mig, jag svetsar hål i bussens "golv" så jag kan ta mig ut. Polisen hittar inge spår efter mig. Jag springer 30 mil tills jag är framme vid Arlanda, och eftersom jag är liten så smiter jag in i ett av flygplanen till Japan utan att någon ser mig. Jag sätter mig bredvid en trevlig man vid namn Satoshi Tajiri, han hade visst en Squirtle i bakfickan som jag kunde få låna. Jag tar Squirtlen och hoppar ut ur flygplanet när vi är rakt ovanför Atlanten. Squirtle råkar skjuta iväg en vattenkanon på flygplanet så det åker rakt in i ett stort berg, jag tror inte att någon överlevde dessvärre. Jag sitter på Squirtles rygg och vi färdas snabbt framåt, jag vet inte vart vi är. Helt plötsligt dyker en Gyarados upp ur vattnet och lyckas göra en 10m stor flodvåg. Jag tänkte ba "OH SHIT!" och springer upp på vågen och ner på andra sidan. Då råkar plötsligt Gyarados's tand fastna i min töjning i örat och sliter med mig ända till Kanarieöarna. Plötsligt håller jag en spade i min vänstra hand och säcken med pengarna i andra. Jag gräver ned dem där. Efter jag grävt ner dom hinner jag 10 meter sen är jag omringad av F.B.I, S.W.A.T, och alla möjliga sorters insatsstyrkor. Dock såg dom inte vart jag grävde ner pengarna, som tur är. 3 sekunder går det innan jag får ett rejält slag i bakhuvudet, vaknar sedan nästa morgon i min säng som om ingenting har hänt men är ganska säker på att det är truestory!

Imorgon beger jag mig till Kanarieöarna för att gräva upp mina 1.7 miljarder. Om någon vill följa med ber jag er kontakta mig via telefon eller på Facebook. 40% av pengarna kommer att delas ut broderligt till alla som följer med.

Mvh/
Unown
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..