Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Om och om igen.

Postat av c0SMIC den 13 Mars 2011, 01:09
11 kommentarer · 211 träffar
Om och om igen, kämpar jag med att somna men jag kan inte. När jag väl börjat kan jag inte sluta, tänka på henne kan jag göra på dagen men varför måste mitt hjärta envisas. Jag ska sova, jag ska upp tidigt imorgon tilltalar jag mig själv när jag lägger huvudet på kudden igen.

Jag är galen i henne, och jag bygger upp en bild av henne i mitt huvud när jag sluter ögonen, hon är inget jag kan förlora. Och allt verkar påminna om henne, mina tankar har blivit djupare för varje andetag jag tagit, hur ska jag bege mig åt för att hon en dag ska vara i min famn, och när jag tycks få ro kommer dom varma minnena tillbaka, från en tid när vi inte behövde på något sätt vara rädda, jag minns den tiden mycket väl.

För varje dag jag spenderat med henne, att varje gång våra ögon möts är tidlös och jag ångrar varje chans jag aldrig vågat ta.

Jag går upp och tar ett glas vatten, och från ingenstans bestämmer jag mig för att ta en promenad, stjärnorna sken och det var fullmåne och jag bara gick och gick ifrån allt till ingenting.

Det var så tyst på platsen jag kom till efter att ha vandrat i vad som kändes som en evighet, en öppen kulle man kunde se hela staden ifrån, med bara stjärnorna och månen som belysning, stoppade jag händerna i fickorna och började tänka. Jag tänkte på allt, henne.

Hur fantastisk hon är och hon förstår det nog inte själv, hur hennes ord värmer mitt hjärta och får mig att bli en helt annan person, men varför kan jag inte vara med henne. Jag ropar varför ut emot himlen men får såklart inget svar.

Men uppe på kullen frös jag inte, jag hade stannat hela natten, men jag började gå hemåt genom natten, ju närmare hem jag kom ju tydligare blev ljuden från staden, snart var allt som normalt igen. Jag kommer hem och går och lägger mig.

Jag drömmer om henne under natten och vaknar till väckarklockan...

Jag vill tacka dig.

För att du berör mitt hjärta med värme varje gång vi möts, för att du fått mig att inse vem jag.

Jag är en enkel kille, jag är nöjd med det lilla jag fått av livet.
Men dig kan jag inte få nog av.

Jag ber någon som vet vad jag talar om berätta, var hittar jag mod att erkänna?

Jag har letat överallt.

Godnatt Fragbite.

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..