Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tv Till Förstärkare

Postat av __JockEE_ den 12 Mars 2011, 18:45
4 kommentarer · 200 träffar
Hej, Jag har en KENWOOD DVD AV RECEIVER DVR-6200 som jag tror är rätt så gammal. Har letat massa på internet efter hjälp men inte hittat.. Det är så att jag har en kabel som är röd vit och gul på båda sidorna, Jag har en scart jag kan stoppa in 3 av dom i och sen stoppa in den i TVn, och sen stoppar jag in vita och röda i Förstärkaren, har för mig att gula inte spelar någon roll då den e VIDEO och jag vill bara ha ljud. Men jag får inte fram ljudet från TVn till förstärkaren? Där bak på tvn finns det 1 ställe jag kan stoppa in en SCART med dom 3 i. Och sen finns det 5 hål som är röd,blå, grön, vit, röd. Har testat med både scart och testat att lagt röda, gula och vita sladden i alla dom olika. Men ingenting verkar få ljud till förstärkaren? :/

Bakom förstärkaren finns det 6 st hål som e röd vit röd vit röd vit, och under dom 4 första röda o vita så är det VCR out och in, och dom 2 andra är det CABLE/SAT. Vet inte vart dom ska ligga och hur dom ska kopplas i.

Så dom som skulle kunna hjälpa snälla försök? Försökt fixat dethär i 2 dagar nu :(

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..