Tjenna!
Kom nyss in från ett hemskt äventyr med min kompis Didrick. Allt började så som en vanlig fredagkväll brukar börja, hassla in para av morsan och beger sig upp till torget för att köpa godis på hemköp.
Didrick hade inge pengar så jag bjöd honom på två nougatcreme godisar.
När vi gick ut från hemköp och ned för den långa backen så fick vi syn på något som hängde uppe i ett träd tvärs över gatan. Nyfikna som jag och Didrick är så löpte vi dit för att skåda den rödgula plastbiten uppe i trädet.
Jag, som är inte den bäste på att klättra fick hjälpa upp Didrick upp i trädet. Didrick fick tag i prylen som hängde i trädet och hoppa ned med ett vrål.
- Vad är det för nåt, sa jag.
- Jag vet inte sa Didrick med en sorgsen röst.
Vi gnuggade tankeknölarna och kom sedan på vad det var för något
- Ett stycke kassler!
Så min fråga till er är nu, vad ska jag och Didrick göra med kasslerbiten? Kasslern håller ett par dagar till innan bäst- före datumet går ut.
Tack på förhand.
Inte den texten, verkligen varenda 15 årig utlänning har det.
Hur gammal är du förresten?
Bara för din polare gör något, behöver fan inte du göra det.
Kan vara snyggt osv, men sitter hela livet
EDIT : ska iofs inte säga något då jag själv har "Bevar Christiania" på underarmen, men men.. =p
"Only God can jugde me" but i am going to the court tomorrow if you want to know. so in other words the law can judge me 2. bitches" tatuera in det på samma gång.
haha
#2 Joo fått reda på det nu. Men vad ska jag ha? Funderade ett tag på nått i stil med min familjs namn o födelsedatum på överarmen, men dock inte sugen på det längre.
#3 Aff, såg på en sida en som hade tatuerat in det på skulderbladen, såg 7kt nice ut.
#4 Joo vet -.-'
#5 Ok, tips? :)
Har du inget citat från en kär släkting? Något morfar brukar/brukade säga som ligger dig varmt om hjärtat? Det vore schyst.
Det är väl mer åt "Bara gud har rätten att döma mig" och inte
"bara gud dömer mig". Att ingen där hemma dömde dig när du kom hem har ju inget med skiten att göra. Hade dom däremot dömt dig så hade vi snackat andra bullar, då hade du kunnat säga "bara gud har rätten att döma mig".
Fast jag kanske missuppfattade dig.