Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjuka drömmar

Postat av Cyrusbreh den 10 Mars 2011, 13:50
9 kommentarer · 229 träffar
Hej fragbite.
Nu är det så att på den senaste tiden så har jag drömt helt sjuka drömmar. Inatt tex hade jag en dröm om att jag var hemma hos min farmor med ett par polare.
Vi bara sitter vid köksbordet och sedan när jag tittar ut igenom fönstret så står en man helt svartklädd med en stor köttkniv i ena handen.
Vi får panik och springer åt olika håll i huset.
Jag och en polare sprang till toaletten och låser dörren medans vi hör hur mannen slår in dörren. Vi öppnar fönstret inne på toaletten och förbereder oss på att hoppa ut igenom det på ett stort träd. När först min polare tänker hoppa ut så hör vi hur mannen börjar hugga någon i huset med kniven.
Min kompis hoppar då ut och jag precis efter.
När vi klättrat ner för trädet så står alla mina kompisar där.
Men ingen utav oss har kläder på sig.
Plötsligt kommer mannen springandes mot oss och alla försöker springa ifrån. Det sjuka är att alla bara springer runt och runt huset. Efter ett tag märker jag att det bara är jag och en polare kvar som lever, så jag försöker springa med honom men han säger att jag ska sluta med det för att han inte vill dö. Så han springer ifrån mig och precis då kommer mannen med kniven som tar av sig alla kläder och det visar sig vara en tjej. Hon tar upp kniven och springer efter mig. Hon kommer ikapp och jag försöker finta henne men det går inte så jag säger att jag ger upp. Hon går fram till mig och ställer sig framför mig tätt med sin rumpa mot min penis så att det går mellan benen på henne. Plötsligt böjer hon sig fram och börjar slicka på den. Jag vet inte varför men jag blir så sjukt kissnödig och bara skjuter iväg strålen rätt i plytet på henne.
Hon blir då väldigt förbannad och höjer kniven och då vaknar jag.

Har drömt liknande drömmar i flera dagar nu och jag undrar om det finns något sett att sluta att drömma såna här sjuka drömmar.

Är det normalt? Och har någon av er någon sjuk dröm att berätta så skriv gärna.
//Mvh, T!M.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..