1
Stör mig på killen!
Postat av iRANDOM den 9 Mars 2011, 23:11
9 kommentarer · 218 träffar
Okej, alltså.. Den här killen som mimar till låtar, vad är det som är så speciellt med det? hur kunde han bli så känd av att mima?! Kan jag också bli känd om jag mimar och lägger ut på youtube?
"Tja, här sitter jag och har tråkigt. Vad ska man hitta på tro? JAG VET! jag filmar när jag mimar till en låt och lägger ut på youtube så kanske jag blir känd :D" well Congratu'fucking'lat ions! your dream came true!
Dom flesta kändisarna inom musik sjunger elr spelar ett instrumet men neeeej! han blir känd genom att röra på munnen och spela upp andra RIKTIGA kändisars musik..
Stör mig också på att kändisar är med i vissa av hans klipp, t.ex. 50-cent och Jennifer aniston. Framför allt Jennifer aniston (med tanke på att hon är så sjukt galet snygg!)
ngn som har en förklaring till hur han blev så känd genom ngt så simpelt?
Här är en video med honom och Aniston!
http://www.break.com/index/jen nifer-aniston-goes-viral-20205 42
(ja jag är svartsjuk, inte på att han mimar och blev känd utan att han faktiskt fick träffa Jennifer Aniston!)
Ty puss :)
"Tja, här sitter jag och har tråkigt. Vad ska man hitta på tro? JAG VET! jag filmar när jag mimar till en låt och lägger ut på youtube så kanske jag blir känd :D" well Congratu'fucking'lat ions! your dream came true!
Dom flesta kändisarna inom musik sjunger elr spelar ett instrumet men neeeej! han blir känd genom att röra på munnen och spela upp andra RIKTIGA kändisars musik..
Stör mig också på att kändisar är med i vissa av hans klipp, t.ex. 50-cent och Jennifer aniston. Framför allt Jennifer aniston (med tanke på att hon är så sjukt galet snygg!)
ngn som har en förklaring till hur han blev så känd genom ngt så simpelt?
Här är en video med honom och Aniston!
http://www.break.com/index/jen nifer-aniston-goes-viral-20205 42
(ja jag är svartsjuk, inte på att han mimar och blev känd utan att han faktiskt fick träffa Jennifer Aniston!)
Ty puss :)
Är han cool när han mimar?
30 personer har röstat