Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hitta en levande ute, vad göra?

Postat av Herr Blåfågel den 9 Mars 2011, 21:04
15 kommentarer · 201 träffar
Tjenna!

Kom nyss hem ifrån ett hemskt äventyr som jag och min kompis Didrick var med om, jag ska ta det från början.

Skolan slutade, klockan var ungefär halv fyra - fyra någonting. Jag och Didrick skulle kila iväg och sola på det nyöppnade solariumet som låg några stenkast ifrån torget.

Vi var på torget innan för att köpa läsk innan solningen. För att komma till solariumet så var man tvungen att gå ned för en skitlång backe. Mitt i backen får vi syn på en vit grej i skogen.

Nyfikna som jag och Didrick är så löpte vi dit för att skåda den vita grejen. När vi kom en bit närmre så såg vi att det 'skaka' och rörde på sig på något vis.

När vi kom fram så visste vi inte vad det var, men efter en kvarts tankeknölsknuggande så kom vi på vad det var!

- Ett stycke smutsig hund

Så min fråga till er lyder: Vad ska vi göra med hunden? Vi tog med den hem för att ge den vatten osv.

Tack på förhand

/blåfågel.fellE

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..