1
snorunge? LÄS o besvara frågan TACK.
Postat av xoNo den 27 November 2003, 17:17
681 kommentarer · 495 träffar
Asså igår (ONS. 27/11 2003) när jag skulle gå ut med hunden står det 1 kille med nån jävla tejprulle precis utanför porten, ser att han kastar upp den på vår balkong och sen springer han mot sin cykel... jag springer då efter och tar tag i han... säger till han att gå upp och ta bort det o då gör han det medans jag tog hans cykel (så att han inte skulle sticka).
När han kommer ner så börjar han bli spänd, jag säger då att han ska dra här ifrån o att jag aldrig mer vill se han där, då säger han "det e fritt land"... jag säger "SKITER VÄL JAG I, DU SKA VÄCK! FATTAR DU!?!?!" då börjar han vara kaxig igen o då smäller jag till han. Sen frågar han "fan gjorde du så för?" o då säger jag "MEN STICK, FATTAR DU INTE, SKA DU HA EN SMÄLL TILL ELLER?"
Då drar han till sina polare som står en bit bort (de hann iväg) de skriker på avstånd "du ******r med din mamma" o en jävla massa.
Han var väl typ 14-15 år, själv är jag 16.
Och min fråga är då:
Var det fel av mig och slå till han ISF vad skulle jag gjort annars?
Skulle jag ha aggerat på nått annat sätt?
När han kommer ner så börjar han bli spänd, jag säger då att han ska dra här ifrån o att jag aldrig mer vill se han där, då säger han "det e fritt land"... jag säger "SKITER VÄL JAG I, DU SKA VÄCK! FATTAR DU!?!?!" då börjar han vara kaxig igen o då smäller jag till han. Sen frågar han "fan gjorde du så för?" o då säger jag "MEN STICK, FATTAR DU INTE, SKA DU HA EN SMÄLL TILL ELLER?"
Då drar han till sina polare som står en bit bort (de hann iväg) de skriker på avstånd "du ******r med din mamma" o en jävla massa.
Han var väl typ 14-15 år, själv är jag 16.
Och min fråga är då:
Var det fel av mig och slå till han ISF vad skulle jag gjort annars?
Skulle jag ha aggerat på nått annat sätt?