Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn fungerar ej!

Postat av broderbysse den 8 Mars 2011, 14:31
1 kommentarer · 97 träffar
Tja fb!

Min dator gick sönder på lanet som började igår. Först så gick den igång men då fungerade inte internet, efter många om och men så fick vi till det.

Sedan 2-3 timmar senare så laggade den upp sig (bilden var kvar på skärmen men det gick ej att röra musen, skriva på tangentbordet osv), efter det så startade jag om den och den fungerade felfritt i 2-3 timmar till, då hängde den sig igen och då startade jag den igen, sen samma sak igen (Den hängde sig 24/7, ibland kom jag in i windows och ibland hängde den sig innan jag kom in i biosen!). Sen när jag startade om den på typ 6:e - 7:e försöket så fick jag ingen bild på varken skärmen eller tangentbordet... Man såg alltså bara neon:et på datorns framsida... Kan också nämna att i början av lanet så fick jag inte heller någon bild, precis som nyss och då gjorde datorn massa konstiga ljud. Den typ tickade eller vad man ska säga.

Så vad kan det vara för fel?

Tacksam för snabba svar!
Föregående tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..