Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Får stryk i skolan

Postat av RandomYoyo den 8 Mars 2011, 00:35
115 kommentarer · 261 träffar
Hej Fragbite, nu är det såhär att jag har stora problem i skolan.

Varje dag kommer jag med bussen till skolan, börjar skolan 10 över 8, brukar vara på skolan ungefär 10 i 8..

Jag kommer alltid 10 min före Mattsson..

Jag brukar stå vid mitt skåp som ligger i huvudentrén så Mattsson och hans gäng brukar alltid gå förbi mig.

Nästan varenda morgon kommer dom och puttar på mig och säger att jag är skyldig dom en massa pengar och skit. De första gångerna det hände sa jag att jag inte var skyldig dom ett jävla skit, då åkte jag på en smäll och dom stod i en ring runt mig, jag ramlade ner på knä och började blöda näsblod, dom bara skrattade åt mig.. Jag kände mig så liten när mina kompisar bara stod och kollade på..

Jag har aldrig varit riktigt mobbad, jag står på god hand med nästan alla i skolan, hejar på de flesta och jag brukar vara med mina kompisar (vi är 6-7 st).

Mina kompisar som jag har är snälla mot mig, men dom kan inte hjälpa mig något för jag är längre och större än dom.. Så dom är inte mycket till hjälp..

Detta har hållt på sedan början av höstterminen -10 alltså.. Jag är väldigt less på skiten nu, jag gymmar 2-3 gånger i veckan, ska ge dom jävlarna vad dom tål en dag, men jag har bara gymmat sen i januari..

Men hur ska jag få dom att sluta? Jag tänker inte berätta för någon lärare eller liknande, då får jag bara mera stryk..

Hur länge behöver jag träna för att kunna ta 6 st? Är det ens möjligt? Jag har inte tillgång till boxning eller liknande eftersom min familj inte har det spec bra ställt... Vi bor ute på landet, ca 5 mil till närmaste stad..

Skulle det gå att fixa någon sorts egen kampsport eller liknande?

Snälla Fragbite, kom med förslag och hjälp mig nita dom här jävlarna!

Kommer med update om något mer skulle hända, har lov nu så det är lugnt just nu..

Edit1: Kan tillägga att 3 st av killarna gymmar 3-5 gånger i veckan vad jag vet, och tävlat i bänkpress har minst 2 av dom gjort..

EDIT2: Shoo, har nu gått i skolan i ca 2 veckor sen lovet och det har varit relativt lugnt, alltså ingen har jävlats med mej eller liknande...
Men idag hände det en grej, Matsson och en kompis till honom stod och höll för en dörr som jag skulle igenom, de bara stod och skrattade och jag sa: Jag lovar jag slår er! De bara flinade, efter några minuter så släppte dom och mitt humör var åt helvete, de hade troligen tänkt slå mej men just då, då gav jag Matsson en jävel rakt på hakan! Han ramlade ner i golvet och låg kvar där, den andra killen blev asförbannad och började mata på mig så jag kröp ihop på golvet.. Sen kom en lärare och fick syn på han som slog mig och stoppade det med hjälp av några av min kompisar..
Jag mår hyfsat bra, Mattsson vete fan, jag bryr mig inte heller..
Hoppas jag slipper han/dem nu..

Kommer väl med någon update senare om nå dagar eller något...
Ha det bra!
Föregående tråd
Nästa tråd

115 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 115 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..