Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ge några snorungar stryk?!

Postat av YOLO! den 7 Mars 2011, 20:14
55 kommentarer · 167 träffar
Nu är det så att jag är förjävla förbannad på några snorungar. Vad fan ska man göra åt saken?!

Kan börja berätta lite..

Det är några irriterande snorungar på skolan som är riktigt jävla kaxiga. Respekterar inte oss äldre utan bara fortsätter dryga som idioter. Har flera gånger tänkt att få utbrott, men dom tar inte en seriös när man får det. Utan dom bara skrattar och tycker att det är askul. Sen tror dom också att dom är så jävla populära och försöker gå runt och driva med massa äldre på skolan.

Går andra året på gymnasiet och snorungarna går första.

Vad tycker ni att man ska göra?! Läxa upp dom där skitungarna eller bara försöka ta det på ett moget sätt och inte bry sig?

Det jag menar är dom tror att man är mobbad för folk sitter i korridoren och pluggar. Medans dom är runt tio pers och inte kan va utan varandra. Kan citera.

"åh, titta på honom. Han sitter ensam där. Ska vi gå och driva lite med honom?" Sen går dom fram och drygar som fan tar killens böcker kollar i dom, bläddrar, ställer massa frågor. Typ som

"Varför sitter du här ensam blabla"

SKA JAG NITA DOM ELLER VAD FAN SKA JAG GÖRA?! PALLAR SERIÖST INTE MER! Skriver detta av ren ilska så texten kanske blir helt skum.

Edit1
Ni som säger att jag bara är ett år äldre blabla. Kvittar väl fan hur gammal man är?! Går ni runt och förstör för massa andra när dom sitter och pluggar eller?
Såg t.ex idag när en trea pluggade inför nationella så kommer dom där jävla ungarna tar pappret från honom och håller på.

Kan även tillägga att jag har gått om ett år för jag åkte till USA och plugga där. Så egentligen skulle jag gått trean.
Men antar att ni alla här på fragbite är jävligt omogna. Inte ens värt att försöka prata vett med er.. :)

Vad tycker ni att gå på dom när man festar?!
Vore nästan så jävla rätt asså!

EDIT2!
FICK NYSS REDA PÅ ATT DOM KOMMER VA PÅ EN FEST I NÄRHETEN.
SKA MAN DRA OCH VEVA SÖNDER DOM?!
Föregående tråd

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..