1
Hej jag är en stor tönt som gillar DBZ
Postat av effs den 7 Mars 2011, 16:10
14 kommentarer · 374 träffar
Hej hej mina vänner.. Medans andra är ute o ränner sitter jag bakom mina 4 väggar o smaskar twix och kollar Dragon Ball Z! Men de räcker inte!! Ja vill visa alla vilken loser jag egentligen är och vill därför "STEP UP MY GAME" med att göra en Facebook Banner Av Dragon Ball Z.. En Facebook banner är som en bild updelat i 5 småbilder som sedan ska föreställa själva bilden, alltså det är dom 5 första bilderna på ditt foto album, 5bilderna som visas i din log kan man säga
Ja tänker göra min banner så här att ja tar Gogeta som gör sin ultimata attack Big Bang Kamehameha som min profil bild, och resten av bannern ska vara bilder på själva attacken, Big Bang Kamehameha, Någon som kan sponsra med någon bild eller en idé hur ja ska gå tillvägas =)
Big Bang Kamehameha
Ja tänker göra min banner så här att ja tar Gogeta som gör sin ultimata attack Big Bang Kamehameha som min profil bild, och resten av bannern ska vara bilder på själva attacken, Big Bang Kamehameha, Någon som kan sponsra med någon bild eller en idé hur ja ska gå tillvägas =)
Big Bang Kamehameha