Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag behöver er hjälp fragbiteare!!!

Postat av robbieh den 7 Mars 2011, 13:37
37 kommentarer · 476 träffar
Jag tänkte börja med att säga att om ni inte vill hjälpa till eller tror det är en myt-tråd kan ni lämna direkt.

Jag vill bara skriva av mig och kanske få några råd. Elaka kommenterar uppskattas ej.

Det hela började för några helger sen när jag kom hem tidigare från en fotbollsträning eftersom jag hann med en tidigare buss än vanligt. Det är ungefär 500meter från busshålls platsen till mig.

Jag skyndade mig hem för att jag började känna cs suget: ) När jag kom hem träffade jag en man. Han satt i soffan bredvid mamma i vardagsrummet och kollade på tv. Jag gick närmare för att kolla vem det var och till min stora förvåning! var det hassan. Han är ganska lång med massa hår på kroppen typ på armarna också har han massor av skägg. Han ser typ ut en tomte-utlänning. Hassan är en ganska välkänd knarkare där jag bor och alltid när man ser han skämtar man och berättar massa historier om han( som jag inte vet om de är sann). Iallafall tänkte jag att det inte var något mer med det så jag gick in till mitt rum som vanligt. Senare i veckan kom han och hälsade på igen. Vad händer? Jo mamma går och pussar honom på munnen!!.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till så jag går ut och går en sväng med hunden för att rensa tankarna. När jag kommer hem är hassan borta och jag går för att konfrontera mamma. dumt beslut.

Efter jag sa att han var välkänd knarkare och han brukar snatta folköl och sånt från konsum fick mamma damp. Hon höjde rösten och sa något i stil med:

- Du ska fan inte lägga dig i, gå till johan (min granne).

- Men för helvette, jag säger det bara för att ja vill ditt bästa och alla säger att han knarkar och sånt.

Då tror jag de svartnade för mamma. Hon fick ett totalt raseriutbrott och slängde saker kring sig. Värst av allt var att hon råkade? slänga en blodapelsin rakt på min tft skärm så den ramlade ner i golvet och gick sönder: /

Mamma har förövrigt varit i förhållande till och från i 5år med olika män och jag antar att det är därför hon blir sur när jag försöker lägga mig i hennes kärleksaffärer. Men denna gång gick hon för långt!.

Jag trodde självklart mamma skulle lyssna på mig för även om hon blir sur så brukar hon lyssna på vad jag har att säga. Men efter ett långt uppehåll kom Hassan hem till oss igen och bodde här i 2 dagar!!!.

Det är nu mitt problemet börjar, De här var de sjukaste dagarna i mitt liv.

Första dagen:

Allt detta var under en helg. Första dagen var ganska lugn. Jag satt mest inne på mitt rum och spelade cs. Hade ingen fotbolls match denna helg så kunde bara slappa. Hassan försökte snacka med mig ett par gånger för att "komma in i famlijen". Jag svarade bara med korta svar som "ja" "okej" och "mm". På kvällen frågade han om jag skulle hänga med honom in till stan imorgon för att shoppa och sånt, jag tänkte varför inte... har ändå inget att göra. Senare på natten runt klockan 5 vaknar jag av att jag hör ett äckligt stönande. Det var mamma och Hassan.... Han lät som en jävla apa. Jag ville inte höra mer så jag tryckte kudden över huvudet och försökte somna om.

Andra dagen:

Vi är i centrum och ska in på gallerian. Hassan hälsar på massa av sina kompisar och det är ingen vanlig hälsning utan en "n?ger hälsning" när man skakar hand och klappar varandra på ryggen. SJUKT pinsamt.. fattar inte vad mamma håller på med. Iallafall går vi till ur & penn (en klockaffär). Vi tittar oss runt litegranna och går sedan där ifrån. Efter dehär särar vi på oss, jag går upp en våning och in på gamestop(en spelbutik) och han går någon annanstans. Jag kollar på nya spel sen går jag därifrån tillbaka på nedervåningen och till min stora häpnad ser jag hassan på ur & penn, Han stoppar ner inte bara en utan flera! klockor i fickan. Värt att nämna är att på butiken låser de alltid in sina klockor i skåp men inte de här för att de var typ bara små flick klockor och sånt. Iallafall tar han dem, går ut och ger till sin kompis som står utanför. Jag fortsätter att följa efter dem. Hassan går in på team sportia. Jag vågar inte följa med in så jag väntar i en affär bredvid bakom några kläd hyllor. Jag ser att han går ut och följer efter honom. Han hade flera par björn borg kallingar som han tagit. Hassan fortsätter ut från gallerian och jag följer efter. Hassan svarar telefon men fortsätter gå bortåt med sin andra kompis. Efter vi gått en bra bit bort från allt folk och stan så vänder sig de båda om och börjar gå rakt mot mig! Jag stod intryckt vid en sten staty alldeles bredvid fontänen. De hittar mig direkt och Hassan frågar vad fan jag håller på med. Jag börjar springa! men han inte långt... En tredje av Hassans kompisar hoppade fram och tog fast mig efter typ 20meter och släpade mig tillbaka till fontänen.

Vad jag inte visste var att Hassan hade sagt till en tredje av sina kompisar att hålla koll på mig. Jag kände igen honom från sibylla där han brukar flippa burgare. Han är alltid sur.

Hassan sa något till sina kompisar på arabiska eller nått och gick sin väg.Helt plötsligt slängde de ner mig på marken och började sparka mig i magen och i huvudet. Vilken smärta!

Jag vet att de här låter som en myt men...

Jag svimmade eller deckade och vaknade upp helt själv bakom ett buskage några kilometer från vårat hus. Jag ställde mig upp och var helt död, jag hade ont i hela kroppen. Men det var något som inte stod rätt till! jag hade ont i rumpan också. Jag kände efter och märkte att de började ramla ut massa stenar ur stjärten på mig. De jävlarna hade lagt in massa stenar i stjärten på mig. Nu jävlar ska de få igen tänkte jag och gick hem. Jag sitter nu här en vecka efter och vet inte hur ja ska få min hämnd på Hassan.. Mamma och Hassan har inte träffats sen "incidenten". Så nu vill jag ha er hjälp fragbite!

Hur ska ja få min hämnd på den jävla tomten Hassan?

Borde jag ringa polisen och anmäla dem?

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..