Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tips på egengjord gainer!

Postat av tjursnålle den 6 Mars 2011, 17:30
5 kommentarer · 258 träffar
Har sett ganska många trådar om vilken gainer ska man köpa blabla, här kommer ett billigt och bra tips som jag kör med och som du sparar en drös med slantar på. Dock dricker jag Gainer Pro efter träningen bara, men kör med denna hemmagjorda som mellanmål.

En nyttigare och bättre variant än sockerbomben Gainer Pro alltså, du får i dig extra kalorierna fast dom är nyttigare och kanske godare för att öka i vikt och bli starkare på gymmet.

Du behöver en mixerstav, en shaker, havregryn, vatten och saft, häll i 0,4 liter vatten i en shaker, häll sedan i 3,5 dl havregryn (ca 100gram=350 kcal) häll sedan i lite saft och kanske en bit med vaniljglass om man vill ha mer smak. Tillsätt sedan mer vatten om gainern är för tjock, skaka om och DRICK!

Efter att jag började med denna drink 2-3 gånger om dagen för 1,5 månad sen så har jag ökat enormt i massa, gått från 88 till 93 kg och man ser verkligen att det gett resultat.

Ge gärna tips på andra gainers man kan göra själv, finns säkert 100 olika nyttiga fler grejer man kan ha i sin egna gainer men nu tog jag den allra billigaste varianten man kan göra
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..