1
dator kunniga se hit
Postat av -HawK- den 6 Mars 2011, 13:39
13 kommentarer · 395 träffar
Hej detta är vad jag har
moderkort: biostar nf520-a2 SE
cpu: amd athlon 64 x2 core 4000+ 2.1GHz
Gkort: geforce 8800gts
Det var väll allt nödvändiga om ni undrar mer saker säg till.
Det började med att jag skulle clocka datorn och behövde uppdatera BIOS. Jag gjorde backup på de bios jag hade så ifall de skulle hända något, och det gjorde det ju direkt. Jag uppdatera bios efter backup starta om så kommer jag ingen stans förutom i självaste bios menyn. Då tog jag hårddisken till en annan dator la in xxxx.bs filen på diskett(kan bara använda disket/floppy disk till min tydligen). Startade upp gick in i bios tog updatera bios för att lägga in min gammla då kunde den inte läsa filen tydligen.
Nu sitter jag på morsans laptop ochber er om hjälp fragbite!
Tack från mig:)
moderkort: biostar nf520-a2 SE
cpu: amd athlon 64 x2 core 4000+ 2.1GHz
Gkort: geforce 8800gts
Det var väll allt nödvändiga om ni undrar mer saker säg till.
Det började med att jag skulle clocka datorn och behövde uppdatera BIOS. Jag gjorde backup på de bios jag hade så ifall de skulle hända något, och det gjorde det ju direkt. Jag uppdatera bios efter backup starta om så kommer jag ingen stans förutom i självaste bios menyn. Då tog jag hårddisken till en annan dator la in xxxx.bs filen på diskett(kan bara använda disket/floppy disk till min tydligen). Startade upp gick in i bios tog updatera bios för att lägga in min gammla då kunde den inte läsa filen tydligen.
Nu sitter jag på morsans laptop ochber er om hjälp fragbite!
Tack från mig:)