Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dölja rodnad i ansiktet?

Postat av Luckii den 6 Mars 2011, 12:31
14 kommentarer · 4 626 träffar
Tjena!
Jag är kille och är 18 år.
Har ett problem i mitt liv. Jag kan rodna ibland i ansiktet (bli varm och röd så att det syns) om jag pratar med människor som jag inte känner så bra, det kan vara i en betalings kö i en mat affär kan jag känna att hjärtat dunkar extra fort och jag blir stressad av dom som står bakom mig och kan hända att jag börjar rodna, skolmatsalen när man går in där och står bland massa folk som är i samma ålder som jag, killar och tjejer, vännernas föräldrar som man ska presentera sig för, släktingar, tjejer osv.. Jag vet att jag inte jag är ensam om detta. Tycker det känns pinsamt och obehagligt när andra ser att jag rodnar. blyghet kallas det väl för? Tror inte jag har social forbi. Man ska inte blanda ihop blyghet med social forbi, social forbi brukar vara värre.

http://sv.wikipedia.org/wiki/S ocial_fobi

Nu till frågan:
Finns det något sätt att dölja rodnaden så att det inte syns lika mycket med någon salva som kyler, kräm eller något annat. Någon som har samma problem och har kommit fram till en bra idé för att dölja de?
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..