Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har konstiga tankar.

Postat av Alphahanne den 5 Mars 2011, 20:14
20 kommentarer · 186 träffar
Hej

Jag blir ofta deprimerad när jag ser något på internet/tv som har hänt typ 3-20 år tillbaka i tiden. Te x om jag ser att en användare på ett forum eller dylikt inte har varit aktiv på några år så får jag en känsla av att jag är kvar på ett sjunkande skepp typ, svårt att förklara. Det kan även handla om filmer. Ifall jag ser en film från typ slutet av 90 talet och sedan söker på skådespelarna så mår jag dåligt av allt som har hänt kring de personerna under åren. Får oftast tankar att de har gått vidare och fortsatt med sina liv, medans jag precis såg deras film som de gjorde för 10 år sedan. Mår iaf sjukt dåligt av det. Ett exempel är när jag häromdagen sökte på en gammal wowguild där jag och några irls spelade. Det hade inte varit någon aktivitet i guilden sedan typ 2008. Då börjar jag automatiskt tänka på att de har fortsatt med sina liv och blivit lyckade människor medans jag fortfarande går i skolan. Jag är 92a och går i 3an med ganska bra betyg men jag får ändå en känsla av att jag har failat i livet när jag ser sånt här :/

Hoppas ni förstår på ett ungefär vad jag menar, men iaf...är detta något jag borde snacka med en psykolog om? För jag mår verkligen dåligt av det.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..