ej besiktigat bilen Prick i registret?
Vi har ett litet gräl här hemma eftersom min bil inte är besiktigad, den är däremot både skattad och försäkrad.
Har varit inne i många olika forum och alla jävlar säger att man enbart får böter om man blir stoppad av snuten.
Men horan här hemma säger att man får en prick i registret också och säger att hon ringde polisen innan och frågade.
Så jag tog upp luren precis också och ringde men den efterblivna kärringen jag pratade med hade inte en aning och sprang runt på kontoret och frågade alla och kom tillbaka med ett "Jag TROR att man får en prick också"
finns det någon jävel här som varit med om nåt liknande eller som sitter med ett svar från en extremt jävla bra källa ?
update! VET DU INTE SVARET SÅ DRA! har president obama blivit skjuten så skiter jag i det jag vill enbart ha svaret på min fråga tack och hej
men ring försäkringsbolaget bara
EDIT: typo
Hade dock en telefon hemma som jag började använda istället, och sket i försäkringsbolaget.
Nu saknar jag min iPhone och tänkte ta tag i det.. IMEI nummer och så är inget problem, har lådan kvar.