Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internetproblem

Postat av krawn den 3 Mars 2011, 17:55
2 kommentarer · 241 träffar
Hej.
Har ett problem ang mitt internet.
När jag sitter på laptopen som har trådlöst nätverk så funkar internet som det ska, men när jag sitter på den stationära datorn där jag har en nätverkskabel för att få internet, då blir internet sjukt segt och tar 8-10 sek för att de ska ladda färdigt.
Har testat startat om routern, rensat cookies, testat olika uttag för nätverkskabeln i routern.

Det är inte nätverkskabeln det är fel på för bootcampa i måndags å då funka det fint, så fattar inte vad det är för fel.
Skulle uppskattas ifall någon dator/internetkunnig kunde hjälpa mig med mitt problem.

Kan tillägga att när jag spelar cs, sitter i raidcall/vent så funkar det utmärkt. Det är dock bara i Firefox det knasar.
Sen bryter internetet ofta för min del när jag sitter på stationära men inte när jag sitter på laptopen. Vad är problemet?

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..