Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tråkigt jävla eSportlov xD

Postat av rhymes den 3 Mars 2011, 15:57
21 kommentarer · 161 träffar
Ja.. Jag lanade från fredagen till måndagen och när jag kom hem så funkade inte datorn! Skall förklara problemet så gott det går.

När jag startar datorn så verkar det som att skärmen inte får kontakt med övriga datorn... På skärmen står endast "No signal". Datorn i övrigt verkar inte ha några problem, ljudet funkar (att döma av inloggningsljudet).

Jag har haft problem med detta förut, men då har datorn funkat efter någon timme eller så. Nu har det inte funkat sen i måndags.

Min bror var och kollade på datorn, han konstaterade att det var grafikkortet det var fel på, så jag gick och köpte ett nytt och hade sen inga problem på några veckor, men nu har det alltså återvänt.

Så vad tror ni att problemet ligger i? Kom inte med att jag inte satt i sladdarna eller nåt sånt dumt... Vill ha lite seriös hjälp, lite småtråkigt ibland hemma då jag inte kan sitta vid datorn (sitter nu vid min brorsas äckliga lagtop).

Tack på förhand!
Föregående tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..