Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blivit hackad på Facebook & Hotmail.

Postat av Snarkoman den 2 Mars 2011, 17:51
20 kommentarer · 1 557 träffar
Hej, nu är det så att det är någon som har kommit över mina kontaktuppgifter på Facebook & Hotmail.

Det jag inte kan göra är att återställa lösenordet på Facebook då han/hon har tagit min e-mail.

Han/hon har varit inne på min facebook och chattat och sagt att han är jag,

Kan jag anmäla detta till polisen och kommer de ta det allvarligt eller ska jag försöka anmäla det på facebook på något vis.

Vad skulle ni ha gjort, jag förväntar mig seriösa svar och oseriösa anmäls.

Snabbedit; Jag tror att jag har en keylogger i datorn men att jag inte har en aning om hur jag skall hitta den. Och jag har inte laddat ned någonting som skulle kunna hacka mig.

Har haft kontakt med personen på facebook igenom polarens konto, men han vägrar att ge tillbaka kontot.

EDIT; Efter en polisanmälan (En oerfaren tjej) jag pratade med, så skrev hon ut min polisanmälan och skulle skicka anmälan till en tekniker eller vad hon sa.

Igårkväll så fick jag tillbaks mitt lösenord, han skrev den på min facebook sida, han hade också bytit lösenord tillbaks på min e-mail. Tack vare mina kusiner & vänner som skrev på min logg att han är körd.

Det jag inte nämnde var att han skickat porrbilder & kränkande/sexuella saker till släkt & vänner.

Ska in på min fars dator och se så jag inte blivit hackad på Steam då jag tror att min dator inte är säker tills jag formaterat om'na.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..