Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rockstar

Postat av KEFSK den 2 Mars 2011, 14:34
57 kommentarer · 137 träffar
Tjenare jag o polarn kom nyligen med buss1 och tänkte vafan vi köper vars 2 rockstars för de ve erbjudande , aldrig testat de tbh

så fick med mej hem någon gul juice rockstar och en cola rockstar

så började jag med colan o tänkte vafan , den va ju nt över god men nt äcklig , men drack lätt o snabbt upp den och tänkte sen, fan va gött de ska bli med en apelsin god rockstar med mkt koffein i!

och vafan var det man drack , det var ju 100 smaker i den gula rockstaren och inte en enda smakerna var goda, vafan har dem pressat ner i den jäveln?

nt konstigt det var extra erbjudande och de var fullt av gula kvar, kan säga att colan som nt var _SVIN_ god var 1 000 gånger godare än den andre jävla tattar drickan.

MISSNÖJD TE 1000.

(o ja, den var så jävla äcklig så jag kände att jag var tvungen o göra en tråd om den)

DISK, vilken är eran favorit? Är det lönt o testa dem andra rockstarsen eller man kanske dör på cupen? Säg er åsikt !

57 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 57 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..