Räddade en tjej ifrån att dö
Ikväll hände någonting underbart. Jag är fortfarande så adrenalinstill att jag knappt kan skriva. Jag käånner dock att jag måste berätta för er andra.
Jag var ut epå stan och handlade lite med en polare. Min fru hade tagit mitt barn så jag var fri så att säga. Vi handlar lite som vanligt. När vi är inne i stadium butiken så ser vi ett gäng killar som går runt och stoppar saker innanför sina jackor och typ roper "eeyyy läään ser do non bengen?". När de ska gå ut så sätter jag och min polare fast dem och de blir gripna.
Senare så har jag lämnat min polare som ska åka hem till sin nya tjej och knulla henne, som han alltid säger att han ska göra när han åker hem :):) Då hör jag skrik ifrån en bakgata, jag springer nyfiket dit. Då ser jag en blondin som står intryckt i ett hörn av två av killarna som tidigare snattade.
Jag smyger mig fram och hukar mig bakom en liten container för tidningar. Killarna kallar henne för svennahora och att säger åt henne att dra ner byxorna. När hon inte gör det så ger de henne örfilar. När hon fortfarande inte gör som de säger så slår de henne med knytnäven i ansiktet.
Jag rusar då fram och slår en av dem med en flaska (som låg bakom containern) i bakskallen. Han somnar direkt och går i backen. Den andra killen ser mycket rädd ut och försöker smita. Jag flyger dock på honom och sliter ner honom på marken. När vi är där säger han att han ger upp. Jag tänker dock inte låta honom komma undan så jag börjar vrida hans axel ur led med en Kimura. Han säger att han ger upp men jag ville ge honom en läxa så jag fullbordade tekniken...pang...du boxar inte på några månader mannen :) Efter att killen hade pissat ner sig och haltat iväg gick jag fram till den andre killen. Jag såg då att han hade både tårgas och en kniv på sig.
Tjejen var så lättad att hon gråtande kastade sig i armarna på mig. "Tänk om alla svenska killar vore lika modiga som du" sa hon och tillade "då skulle vi ha ett bättre land".
Tycker ni att jag gjorde rätt?
Skulle jag ha försökt att resonera med dem istället för att slåss?
Var det rätt av väktarna att släppa dem efter att de hade ökt fast för stöld?
Skulle jag ha låtit tjejen bli våldtagen? Grabbarna blir ju ledsna om man hindrar dem tycker säkert vissa.
Har ni gjort liknande?
Som ni ser finns det otroligt mycket att diskutera
https://www.flashback.org/t131 9650
Han är ju inte ens dömd än, "bara" misstänkt.
Det måste ha varit Sebastian Krantz.
Dessutom så kanske du drar på dig en ban med dit ordval? Men det fattar väl inte du?
#19 hahahaha!
Gitarrband.
Biffig arm med vit tight tröja.
HmmMMmMmz..
Chima? (:
Din kommentar i #17 var en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaning rasistisk...
#27 Ah, sorry.
#24 Kan du seriöst inte räkna ut det själv?
Sen att Geir gråter också.. Dom var i samma grupp på slutaudition och kom rätt nära varandra, därav Geirs chock.
Sen har inte alla afrikanska män det, sluta dra alla över en kam.
Därför Geir blev så ledsen också, eftersom att de sjöng tillsammans på slutauddition och kom varandra rätt nära, som jag förstod det.
När du säger att afrikanska män har sne kvinnosyn så kan jag lika gärna säga att europeiska män är muslimer, eftersom det finns muslimer i Grekland. Folk ogillar alla afrikaner bara för att några somalier beter sig illa, det gör mig så jävla förbannad.
SLUTA DRA ALLA ÖVER SAMMA KAM, SNÄLLA!
- Ordet "Neger" är kopplat till när svarta var slavar i USA. Slavord.
- Svarta finns knappast bara i Afrika som du vill få det till. Nästan 50% (uppskattningsvis) av alla amerikaner är svarta. Finns svenska svarta också.
- din jävla neger, dra åt helvete
- fasen vilken skön neger jag träffade på krogen igår
DET VAR KAMERAMANNEN!
Chima är gift, hur kan han då slå sin 'flickvän'?
de kanske kan få handla mat också (så att de kan stå i köket)
men ta bussen ner till butiken, tack
ont; Bevisen verkar ju tyda på att det är Chima, vilket jag tycker är rätt tråkigt då han verkar vara en rolig figur. Men utifrån bilder från flashback så, som sagt, väger det väl åt honom. Återstår helt enkelt att se.
"Det bor 1 miljard människor i Afrika och kontinenten har 54 länder. Alla länder har olika kulturer" så väldigt väldigt väldigt fel...
ungefär 45% av alla personer i Afrika är kristna, ungefär 40% är muslimer... sluta snacka skit!
Nej, du tänker nog på Johan Palm.
Det är taget från CIA:s befolkningsstatistik.
http://data.fuskbugg.se/skogst urken/imagedds.jpg
GHAHAHAH tack för skrattet: Ni kan inte vara seriösa
"Afrika har ett stort antal överlappande kulturer, och flera tusen olika etniska grupper."
Källa: Wikipedia.
Läs gärna här innan du skriver något mer, så slipper du dumförklara dig ännu mer:
http://sv.wikipedia.org/wiki/A frika#Kultur
Jag hoppas verkligen att jorden går under 2012, finns alldeles för många idioter på den här planeten.