Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Biff?!

Postat av unojuno den 1 Mars 2011, 14:33
39 kommentarer · 225 träffar
Tjo! Jag är snart 16 år, och slutade faktiskt förra veckan med fotboll som jag hade spelat i 10 år, pga tappat intresset och vill satsa mer på badmintonen. Nu spelar jag bara badminton 2 gånger i veckan (i en klubb). Som sagt så ska jag börja satsa mer på badmintonen, men eftersom vi tränar bara 2 gånger i veckan så tänkte jag att jag ska börja träna gym också, för att jag vill bli mer biff och att mina tränare tjatar på mig att jag ska bli mer fysiskt stark. Jag väger runt 57 kg och är ungefär 176 cm lång. Men eftersom jag aldrig har tränat på gym förut, så tänkte jag att jag skulle fråga fragbite, för att jag har läst lite trådar och det verkar som en del av er kan lite iaf. :)
Så ge förslag hur jag kan träna och vad jag kan träna för något!
Om någon av er går i badminton och tränar gym så vore det as schysst om ni vill dela med er av ert "schema"
Föregående tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..