Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bedrägeri

Postat av qAnka^n1 den 28 Februari 2011, 23:27
22 kommentarer · 229 träffar
Tjenare!

Lite kortfattat!

Inledde ett samarbete med en person i stockholm för några månader sen, Därefter så avbröt vi det. Då denna person inte verkade särskilt pålitligt och inte kunde hålla sig till löften och dök inte upp på 4-5 bestämda träffar som vi avtalat via hotmail.

Enligt samarbetsavtalet som vi stiftade så skulle mina pengar isåfall betalas tillbaka senast 1 månad efter vi avslutat samarbetet.

Sen med tiden uppdagades det att han är skyldig ytterligare en till person pengar( Obetalade Löner)

Så jag fick nog och sa att jag kommer anmäla han för Bedrägeri.

Då sa han du får pengarna nästa vecka på fredag. Sen så denna fredagen så var det dags för en sjätte bortförklaringar.. Nu hade han åkt in på sjukhus för bröstsmärtor och därför inte kunnat betala tillbaka mina pengar.

Så jag blev så jävla förbannad och kallade han för mytoman och bedragare bla, då han inte tidigare hållt löftena.

Och idag skulle mina pengar vara tillbakabetalade enligt avtalet men har inte fått dom än. Så nästa vecka kommer jag anmäla han även dom jag samarbetat med kommer göra det.

Då skriver han att han kommer anmäla mig för kränkning, ärekränkning, trakasserier.

Är det någonting han kan göra bara för att jag tjatat om våra träffar som aldrig blivit av och motsägit han och hans 6 bortförklaringar?

Har försökt förklara för han att vem som helst hade reagerat som jag gör och blivit minst sagt lika förbannad.
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..