Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bråk med morsan

Postat av Cevapi! den 27 Februari 2011, 21:10
38 kommentarer · 180 träffar
Okej,detta är helt sjukt,jag är nog störd i huvudet eller något. Började med att jag satt nere i vardagsrummet och kollade tv när morsan kom in och började gnata på som fan,om att jag är arbetslös och måste fixa jobb och hit och dit,jag sa lugnt att ja söker arbeten så mycket jag kan,iaf,vi höll på och gnabba i 10-15 min innan jag började lacka ur totalt,sa att hon var sjuk i huvudet och gick till köket för att göra några mackor och hämta dricka,hällde upp ett glas juice och tog fram pålägg när hon kom in i köket och frågade "Skrik inte på mig i mitt hus förstår du,annars åker du till soc",och tog mackorna och påläggen från mig,då fick jag nån jävla skruv lös i huvudet så ja tog mitt glas me juice och hällde över huvudet på henne så hon blev helt dyngblöt,medans jag gick ut sa jag "den kan du ta till soc",nu sitter jag här uppe och vet inte vad jag ska göra,hyperventilerar och känner mig hur jävla dålig som helst.Vad ska jag göra ?

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..