Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fylla ut tomrummet

Postat av Jbbreh af Kumla den 25 Februari 2011, 20:54
43 kommentarer · 35 träffar
Tja.
Bestämde mig förra veckan för att sluta med mitt stora tidsfördriv, WoW. Har inget sug tillbaks till raidandet, men det är så att jag sitter mest och deppar nu för tiden.

Jag gör liksom inget, kollar facebook, scrollar ner lite.. inget nytt har hänt, nehe... går in på youtute, ingen ny video från kanalerna jag prenumenerar på .. stänger ner youtube och stirrar in i min skrivbordsbakgrund.

Ser hur tjejerna i klassen laddar upp bilder från deras tjejmys / filmkväll, vad man nu vill kalla det. Fan vad soft det verkar vara. Jag har vänner som jag känner mig trygga med i skolan, men vi brukar liksom inte va med varandra utanför skolan.

Jag undrar om ni har några förslag på vad jag kan göra, och hur ni gjorde för att fylla ut tomheten som kommer när man slutar med WoW?

Går i nionde klass så festandet har inte riktigt börjat än, om man inte vill haka på äldre vill säga.

+ Så behöver jag någon ny halvdeppig låt, har spelat
http://www.youtube.com/watch?v =btjhdHX8pMo >
över 30 gånger nu och det börjar bli lite långtråkigt :)

Tack till er som tar er tid och kommenterar!
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..