Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sommarjobb!

Postat av Mike Litoris den 25 Februari 2011, 04:59
11 kommentarer · 241 träffar
Tjo fragbitare :). Nu är det som så att jag har satt som mål att skaffa ett sommarjobb nu till sommaren. Jag var nära på att få ett jobb förra sommaren på en minigolfbana men dom hade redan fullt. Jag ringde tillbaka detta året men chefen sa att dom kontaktar samma personer som jobbade förra året, detta året igen. Eftersom jag ringde för snart 2 månader sedan och han har inte hört av sig än så får jag försöka leta efter ett nytt innan det är för sent. Jag kan börja med att säga att jag är 15 år och jag har flera kompisar i samma åldrar som redan har jobb på g. Det jag vill ha hjälp med nu är förslag på jobb, vad passar bra till en femtonåring? Förslag? Hur tycker ni är det bästa sättet att ansöka till ett jobb? Ringa, maila, face to face etc. Jag bryr mig inte om ett värstingjobb, minst 25 kr i timmen. Fast med andra ord så har nog inte en 15 åring så mycket att räkna med. Det enda jag bryr mig om nu är pengar att ha i sommar. Orkar inte gå pank hela sommaren som jag gjorde förra. Vad hade ni för sommarjobb när ni var i min ålder?

Har ni jobb kirrat till sommaren?

18 personer har röstat

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..