Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

'EGcrew' - bråkstakar på busse

Postat av Herr Blåfågel den 24 Februari 2011, 21:54
16 kommentarer · 293 träffar
Tjenna!

Kom nyss hem från en polare och tänkte dela med mig av en händelse som inträffade på bussen.

Det började med att jag och min polare Didrick skulle ta bussen hem från några tjejer vi har träffat. När vi gick in i bussen såg vi att det var extremt fullt med eftersom att jag hade ätit min turkassler till mat och till efterrätt - en lyckokaka så fanns det två platser lite längre bak i bussen.

Brevid oss satt det fyra blattar som vi visste vilka det var och hade hört mycket skit om (inge rasistisk).
och precis när vi skulle sätta oss ned sade jag till min polare på skämt:

- fyfan vad det är kallt ute, nästan så att man får dunderfrossa i skitskägget!

"Ledaren" i gänget som kallas "Lädern" reste sig upp och sa

- Vad saryy?
- Inget?, sa jag
- Duh sa ju att vi luktade skit?
- Nej jag sa till min polare att det var kallt ute, gå och sätt dig
- EYy walla kolla svennen vad han leker, sa en annan i gänget.

Jag och min polare sket i det och blattarna hoppade av busshållplatsen innan oss.

Jag och Didrick tog skilda vägar och jag gick ensam ungefär 1.2 km. När jag är cirkus 200 meter från mitt hus ser jag två grabbar som står vid brevlådan vid mitt hus, kan också påpeka att det ser ut som de två grabbarna håller vakt på något vis. Jag knyter skorna hårt som fan och börjar smått löpa i en diskret med ändå snabb takt framåt. Efter ungefär 10 sekunder ser jag att en av grabbarna börjar viftar med armarna som en amatörfighter i en MMA-bur med Kimbo Slice.

Ut från min gård kommer det två till snubbar och med mitt tredje öga ser jag att grabbarna är lika dom på bussen.

När jag väl är utanför mitt hus ser jag att de har sprayat "EG-crew" som en slags tag på hela tegelväggen.

Så vad borde jag göra nu? EG-crew går på min skola och de har värsta respekten så jag vet ej om jag vågar anmäla.

Bjussar på stavfel, tack på förhand!
Föregående tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..