Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejen raggar på min farsa

Postat av Aarne_AIK den 23 Februari 2011, 13:35
41 kommentarer · 495 träffar
Förra veckan så blev min tjej skitsur för två saker. DEls för att jag kollar på porrfilm (hon hittade min externa hårddisk som är helt full med porr) och så för att jag pussade hennes lillasyster på munnen på en fest. DEt var inte speciellt utan bara att någon sa att vi inte skulle våga och så gjorde vi det, sen filmade någon och visade för min tjej etc.

Nu har hon sagt att typ "jag ska fan knulla med din farsa så ska vi se hur du reagerar, du ska få igen med egen medicin". Jag fattar inte hur hon kan bli så grov etc, för nu har hon börjsat ragga på farsan också. Hon har typ stått skitnära honom när de pratar och rört vid hans armar och frågatr om han styrketränar etc för att han har fin kropp etc.

Jag blir äcklad och funderar alvarligt talat på att göra slut. Min polare säger att jag borde ragga gärnet på lillasystern (som är 14, tjejen är 17, jag 19) istället och försöka sätta på henne.

Vad ska jag göra? Hur hade ni reagerat om det var er tjej och er farsa? Hur kan jag veta atyt hon inter knullat farsan?
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..