Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mat/Diet/Träning

Postat av officialrebel den 20 Februari 2011, 08:09
3 kommentarer · 338 träffar
Tjenare

Om man absolut inte vet någonting om hur man ska gå ner i vikt när man är överviktig, exakt vad ska man äta och tänka på och hur fungerar allt det där om kolhydrater och sådant, kan ju skamset säga att jag inte har någon aning om sådana saker då jag i princip aldrig brytt mig om vad jag äter utan ätit det jag tycker är gott, vilket resulterade i övervikt.

1.Vad för frukter och grönsaker(mat överhuvudtaget) kan man äta av och hur mycket ska man egentligen äta när man vill gå ner i vikt?

2.Vad ska man absolut sluta konsumera och vad kan man ersätta just de sakerna med?

3. Vilka är de lättaste övningarna man kan göra hemma (förutom att jogga etc)

4.Vad ska man tänka på när man vill gå ner i vikt? Vad gör man oftast för fel osv

5.Är gym ens ett alternativ så länge man har ölkagge och chipstuttar, eller är det bättre att gå ner i vikt och bli av med allt fett innan man börjar gymma?

Formulera mig säkert dåligt, men är djupt tacksam för de svaren som kommer in

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..