Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Galen kväll!

Postat av Niklas Lindgren den 20 Februari 2011, 01:37
31 kommentarer · 204 träffar
Hejsan alla Fragbitare!

Jag skall beskriva en mycket intressant och givande händelse som hände mig nyligen, i fredags nämligen.

Jag var med mina vänner Alfred, Kasper och Johannes, mina bästa vänner!

Vi var hemma hos Alfred och knäckte några iskalla öl som vi hade köpt från en langare.

Vi har tillgång till Systembolaget, dock var det stängt vid den tiden vi bestämde oss för att dricka alkohol.

Langaren hade enbart en låda öl kvar att sälja, självklart köpte vi den men att dela en låda på fyra personer blir ganska lite!

Sex öl var hade vi, lite smått besvikna satt vi och glodde på TV hemma hos Alfred.

Om jag minns rätt kollade vi på Animal Planet, något program som handlade om elefanter, var lite halvkul att kolla på.

Till slut hade jag druckit fyra öl och kände knappt av någonting alls, men då fick Johannes en snilleblixt tydligen...

Han sprang hem till sitt hus snabbt som tusan utan att förklara situationen. (Observera att Johannes bor nästan granne med Alfred.)

Efter ett par minuter kom Johannes tillbaka och grävde fram en vit burk som innehöll tabletter.

Det var ingen text eller så på burken, det verkade som någon hade rivit loss den, så jag kunde inte avgöra vad det var för tabletter.

Tabletterna var runt formade och vita, inga slags tecken eller dylikt på dem.

Johannes sa att man blev mycket enklare full och så vidare om man tog en tablett i samband med alkohol.

Snabbt som tusan åkte tabletten ner i strupen på mig och jag svalde ner den ordentligt med lite öl.

Full som ett svin blev jag, på ett konstigt sätt dock.

Jag kände hur jag rös av adrenalin som åkte igenom min kropp och jag ville slåss, jag blev aggressiv, samtidigt som jag kände att allting snurrade åt alla håll.

Alla hade tagit tabletter i samband med alkohol och alla blev ungefär likadana.

Jag och gänget tog en buss till närmsta fest och knackade på.

En liten blond tjej jag aldrig stött på förut öppnade dörren och bad oss att dra åt helvete.

Detta bemötande gjorde mig och mina kamrater extra besvikna och arga.

Mer och mer adrenalin började forsa genom min kropp och jag skakade av ilska.

Vi kom till McDonalds vid 00.30 tiden och alla var fortfarande fulla och galna!

I kassan stod en svart och mycket överviktig tant.

Hon observerade allting vi gjorde och glodde på oss hela tiden, till slut gick jag fram och sa något i den här stilen:

- Din jävla negerkärring, vad fan glor du på, va!?

- Tyst med dig, pojkvasker..

Adrenalinet och ilskan tog över, jag lyfte en bricka och slog den våldsamt i hennes ansikte.

Hon föll till marken och jag slängde mig över disken och sparkade till henne i ansiktet.

Ett "gangstergäng" befann sig även på McDonalds vid den tiden.

Dom var cirka tio personer, alla hade en utländsk bakgrund.

Dom sprang mot mig och försökte stoppa mig, men full och arg som jag var; hoppade jag på dem!

Alfred och resten av kamraterna hjälpte självklart till.

Jag tog tag i den största killens hår och knäade honom våldsamt ett flertal gånger över näsbenet, blodet sprutade åt alla håll och kanter.

Jag skrattade bara och kände mig väldigt mäktig, precis när jag började skratta fick jag en smäll själv rätt över näsbenet!

Det var en annan utav dom, självklart, jag blev bara ännu mer ilsken och sparkade honom på pungen.

Han föll ihop på golvet, och jag satte mig på honom och matade slag i ansiktet på honom.

Nästan alla var nerslagna eller hade flytt från platsen och när jag kollade runt inne i restaurangen så upptäckte jag att alla stirrade.

"Vad fan är det med folk egentligen.." tänkte jag.

Precis när den tanken kom upp, så såg jag blåljus och hörde sirener överallt.

Jag flydde diskret från platsen och när jag kom ut från restaurangen så låtsades jag vara en vanlig fotgängare.

Jag gick sakta hemåt och mina kamrater åkte fast!

Nu till diskussionen:

Tror ni att någon kommer att vittna händelsen och säga till polisen vem jag var osv?

Det finns nämligen inte kameror inne på McDonalds, så vitt jag vet.

Och som sagt, så åkte ALLA mina bästa kamrater fast!

Tror ni att dom kommer att tjalla på mig så att jag också åker in i smeten, eller kommer dom hålla käft som man ska?

Är väldigt orolig just nu och vet inte vad jag ska göra, så jag vänder mig till er!

Var det rätt gjort? Jag var väldigt ilsken och aggressiv som ni märkte den kvällen...

Tack!

EDIT:
Fick precis reda på att Johannes blivit häktad, ingen aning information.
Hoppas att det inte blir någon skit med det här :-O

Var det rätt?

50 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..