Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Utkastad vad göra?

Postat av gudsmamma123 den 20 Februari 2011, 01:10
33 kommentarer · 184 träffar
Tjena Fragbite!

Jag är en 17årig kille som har det ganska så tufft nu på sistone. Det senaste året har mitt liv bara gått utför, när jag började 1an på gymnasiet så lärde jag känna en kille från Afrika som verkade lugn och väluppfostrad men där tog jag fel.

Inte för att lägga nån skuld på honom men eftersom han blev min enda vän i den nya klassen så var det svårt att vara i skolan när han alltid skolkade eftersom jag alltid har haft vänner och tittat snett på folk som varit ensamma och jag ville inte bli en sådan själv.

Detta resulterade att jag började skolka en massa och det fick självklart sina konsekvenser. Efter dryga 2 månader hade CSN dragit in mitt studiebidrag och jag var tvungen att fixa pengar på egen hand. Dum som jag var så vände jag mig till min "Afrikanska vän" och det visade sig att han sålde droger och rökte en hel del själv på fritiden.

Nu tyckte jag att livet var hur kul som helst, jag lärde mig att lura folk på pengar och jag var aldrig utan pengar. Jag var ute på nätterna och sket fullständigt i skolan.

Några veckor innan sommarlovet så fick jag besked av min rektor att jag var tvungen att gå om ett år. Detta gjorde inte mamma vidare glad och hon började sätta regler t.ex att jag skulle vara inne vid 23:00 på vardagar. De här reglerna sket jag fullständigt i och mamma gav mig inga konsekvenser (som jag nu hade hoppats att hon skulle ha gjort)

Nu ett år senare har jag fått reda på att jag ska in på förhör på grund av att jag säljer droger och jag måste in fara och "pissa i koppen" i tio veckor. Detta gjorde inte mamma mindre arg så hon slutade istortsätt att prata med mig:/

NU till det jobbiga, för en vecka sedan hittade mamma hash i min garderob och då fick det vara nog tyckte hon, hon puttar mig ut ur huset och säger att hon aldrig vill se mig!! Dom första dagarna brydde jag mig inte så mycket, jag sov hon en kompis, i trapphus osv..

Nu har min kompis mamma gjort ordning ett rum åt mig där jag får bo om jag följer hennes regler och det är helt okej. Men jag kan ju som inte bo här hur länge som helst!!

Så nu undrar jag vad tycker ni på Fragbite att jag ska göra!?"?"
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..