1
Snodde sprit, drogad?...
Postat av MatteMetal den 19 Februari 2011, 11:35
47 kommentarer · 263 träffar
Tjena fragbite... igår, gjorde jag några väldigt dumma saker som jag gärna delar med mig av. MEN, jag har varit full x antal gånger tidigare och det här kändes verkligen inte rätt. Jag hade ätit väldigt mycket under dagen och även druckit en massa vatten då jag hade tänkt dricka en hel del på kvällen (12 50cl öl av märket femkommatvåan). Men som sagt, det kändes inte rätt... när jag väl druckit upp mina öl så hittade jag lite sprit på ett bord inne på festen. Jag och mina polare började shotta lite, men det kändes konstigt.
Detta är vad jag kom ihåg som hände på ett ungefär. Ringde en tjejpolare för cirka 20 minuter sedan för att fråga vad som egentligen hände. Jag hade tydligen strulat med 3 olika tjejer och frågat om dom ville gifta sig med mig. Men det var mer...
Jag har smärta i långfingret på högerhanden och det knakar när jag drar upp det(kan vara sprucket eller brutet),
Jag startade bråk mot en snubbe jag hatar och fick 10 pers emot mig,
Jag slog så hårt jag kunde rakt in i en betongvägg.
Jag fimpade i en bruds hår.
Jag gav ut 250 kr till randoms(var allt jag hade på mig).
Jag tömde en snusdosa i ett par skor.
Jag pissade på golvet.
Jag blev utslängd från festen och låg då och skrek och bankade på dörren med byxorna nerdragna.
Jag fick skjuts av dörrvakten som jag råkade känna lite... skäms så sjukt mycket nu efteråt men fan spriten vi drack måste det ha varit något fel på?
Jag har ju druckit tidigare och 12 bira har aldrig direkt varit något problem.
Nu till frågan... finns det idioter som fyller sin dricka med "droger" osv, typ som i hangover? Vet någon hur jag kan ställa allt till rätta? Inte direkt likt mig att göra såhär då jag är van att sköta mig och visa respekt för personerna som håller i festen.
Detta är vad jag kom ihåg som hände på ett ungefär. Ringde en tjejpolare för cirka 20 minuter sedan för att fråga vad som egentligen hände. Jag hade tydligen strulat med 3 olika tjejer och frågat om dom ville gifta sig med mig. Men det var mer...
Jag har smärta i långfingret på högerhanden och det knakar när jag drar upp det(kan vara sprucket eller brutet),
Jag startade bråk mot en snubbe jag hatar och fick 10 pers emot mig,
Jag slog så hårt jag kunde rakt in i en betongvägg.
Jag fimpade i en bruds hår.
Jag gav ut 250 kr till randoms(var allt jag hade på mig).
Jag tömde en snusdosa i ett par skor.
Jag pissade på golvet.
Jag blev utslängd från festen och låg då och skrek och bankade på dörren med byxorna nerdragna.
Jag fick skjuts av dörrvakten som jag råkade känna lite... skäms så sjukt mycket nu efteråt men fan spriten vi drack måste det ha varit något fel på?
Jag har ju druckit tidigare och 12 bira har aldrig direkt varit något problem.
Nu till frågan... finns det idioter som fyller sin dricka med "droger" osv, typ som i hangover? Vet någon hur jag kan ställa allt till rätta? Inte direkt likt mig att göra såhär då jag är van att sköta mig och visa respekt för personerna som håller i festen.