Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag har Brödraskapet efter mig. [HJÄLP!]

Postat av c0SMIC den 18 Februari 2011, 22:07
49 kommentarer · 233 träffar
Hej Fragbite, jo allt började förra söndagen...

(Ja, lång historia Fragbite.)

Jag satt och spelade lite CS hemma, ensam. När jag hörde ett gäng män gå förbi gatan, deras röster var väldigt grova, rassliga och ena höll på att loska på marken hela tiden.

Jag kollade ut i natten från mitt fönster för att se vad som pågick, dom var väldigt högljudda, och det kommer inte ofta förbi större pack.

Dom var sju stycken, och när dom gick förbi en lyktstolpe såg jag att dom hade lädervästar på sig, med den ökända varg symbolen och namnet Brödraskapet på ryggen.

Jag tänkte; Fan va fräckt, har aldrig sett så många ifrån wolfpack på en och samma gång, jag hade sett stora Hells Angels samlingar förut men inte dom här.

Då kommer en utländsk kille med sin hund gående emot dom, hunden börjar skälla när dom närmar sig och gänget stannar, ena killen säger till killen att få hunden att hålla käften. Killen försöker tygla sin hund, men den fortsätter och biter tag i ena gängmedlemmens byxa, då sparka han till den så den far åt helvete, det var en stor kille.

Då lackar hundägaren och putter till honom, rubbar honom knappt. Och en annan i gänget smällde till han i huvet, såg inte vem. Killen börjar ragla runt, och den stora killen sparkar honom rakt i magen, han lägger sig på marken och hostar...

Hunden fortsätter skälla och dom går där ifrån, jag filmade såklart när jag såg att det började urarta, men inte helt utom räckhåll ser jag hur en vänder sig om och kollar på mig. Han ropar till sina kamrater som också snart står och glor på mig.

Ena ropar; "Va fan gör du jävla skitunge?! Ha?!"

Dom kollar på varandra och säger något, sen springer dom runt hörnet och strax hör jag i trapphuset när dom börja springa upp för trappan.

Jag får panik, tar min plånbok och mitt busskort och tar brandstegen ner utanför när jag hör hur dom bankar på dörren och ropar. Jag springer sedan till närmaste bussstation, men inga bussar går och jag ser hur en kille kommer rusande runt husets hörn, och ropar till dom andra.

Tvärs över vägen finns en skog, jag var tvungen att springa in, för att gömma mig.

Jag springer så fort jag kan, men jag har aldrig vart där förut och dumt nog snubblar jag när jag springer i nedförsbacke och slår axeln på en stor sten, fick skitont i den, ligger och gnider ett tag. Sen hör jag från långt bort rop och skrik uppfattade en sak; Vi ska ta dig din jävla fittunge!

Jag börjar springa igen, och kommer tillslut till en åker, och ett gammalt skjul som jag springer in i. Väl inne, märker jag att jag inte tog mobilen, jag hade tappat plånboken. Allt jag hade var mitt busskort.

Så jag begravde mig i halm och lyssnade... Jag hörde när någon gick förbi, fast jag vet inte vem det var. Sen hörde jag en bil åka förbi på vägen ca 100m ifrån åkern i extrem fart.

Jag hade inga tankar på att somna där, jag satt uppe i halmen i kanske 5 timmar, det började ljusna ute och jag vågade mig ut.

Nu vet jag inte var jag är, och jag torkar mina tårar. Mobilen med bevisen fanns hemma och jag vågade mig inte till vägen, bilen hade kört förbi flera gånger på morgonen.

Så jag gick en bit, och såg en kille som högg ved vid ett annat litet skjul väldigt långt bort. Jag stod och velade, ska jag gå dit, det kan ju vara en av dom!

Men vafan ska jag göra då, tänker jag och börjar småjogga emot han. Han ser upp från sitt huggande, och ropar vad som är fel när jag kommer gråtande emot han. Jag berättar vad som har hänt, och han tar mig till hans farm, en bit genom skogen. Han ringer Polisen och Ambulansen för min axel, och jag somnar en stund på hans soffa.

Jag vaknar med en polis som ser på tvn brevid mig, och vi snackar lite, sen förklarar jag för honom. Han förklarar för mig att en annan person hade sätt när dom hade misshandlat hundägaren och hunden, dom var fast.. Alla förutom en.

Fan vad glad jag blev och kramade polisen, han körde mig hem, jag gav honom mobilen för analys och bevis.

Mamma och syrran kom springande ur dörren när jag kom hem, kramade mig osv...

Allt var bra tills igår, jag fick ett email;" Vi ska ta dig horunge, minns du inte? "

Tror ni det är han/dom? Vad ska jag göra, snälla hjälp mig!

Edit: Ska jag ringa polisen eller ska jag låta det vara?

Edit2: Det har vart lugnt, fast busshållplatsen jag åker ifrån till gymmet är sönderslaget.
Föregående tråd
Nästa tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..