Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Världens onödigaste tråd

Postat av fuDj den 17 Februari 2011, 22:38
7 kommentarer · 118 träffar
Sha aLa,

Här kommer ett litet experiment jag håller på i skolan:

En sten är varm...ibland slät och ibland trubbig. Den är hård och oftast tung. Världens bästa och mest underskattade låt är http://www.youtube.com/watch?v =KmXCYTMqvBQ som nästan är bortglömd...iaf...

Men för att komma över till andra sidan behövs oftast en båt, i alla fall om det handlar om vatten! Chips med Sweet Chili är den godaste chipssorten enligt mig, vad andra tycker skiter jag i osv...

Om man skulle få för sig att någon gång klottra i en buss, gör det med stil och riv inte bara sönder allt / klottra nå fult! Något annat jag stör mig på angående bussar är att ALLA som sätter sig längst ut på säten, och stoppar sin väska/annat på inner-sätet så ingen ska sätta sig brevid dem, Ffyfan vad jag hatar det!

Ajja, iaf så är bil kul att köra, men man borde köra ecodriving! Hoppa över varannan växel!

Om man tar 2 vattenflaskor (1,5 eller 2 liter) och gör ett hål i korken av dom, och sedan limmar ihop dom kork mot kork och fyller dom med vatten kan man skapa en vatten-vind eller vad man ska kalla det!

Ett tips för att kyla dricka snabbt så gör du såhär:

Ta en stor balja, fyll den med grymt mycket is, lägg i dina drickor, häll på mycket salt, rör om! Saltet gör så att kylan från isbitarna smälter snabbare så drickorna blir iskalla på typ 20 sek! Men jag gillar inte sågar!!

Frågan jag undrar är: VAD TYCKER NI OM OSTBÅGAR?

OBS, detta är ett test jag håller på med i skolan, inom psykologi.

Tack på förhand
//

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..