Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

problem med tjej!!

Postat av TheSilenTWaNkeR den 15 Februari 2011, 13:03
18 kommentarer · 169 träffar
Tjena alla FB;izzar ;)

Jag har som topic lyder lite problem med en tjej. Jag kommer berätta den korta versionen.

Vi träffades på en fest, hon hade kille och han va där, hon och jag blev bra polare. Sen snackade vi inte mer. Efter ett bra tag så tar hon upp kontakten igen och hon har gjort slut med sin kille så jag tänker inte mera på det. Sen blev hon och jag tillsammans, vi hade det trevligt och jag gjorde allt jag kunde för att hon skulle ha det som en prinsessa. Jag köpte allt hon pekade på och allt sånt. Sen så började månadsdagen närma sig, jag köpte fina saker till henne då också, jag skulle ta henne till stans finaste resturang och vi skulle gå ut och ha trevligt. Dagen innan dumpade hon mig. Jag dumpade sakerna jag hade skaffat henne i Nissan (en å) och avbokade bordet på resturangen, och försökte komma över henne. Det gick ett tag sen va hon ihop med samma kille som innan mig och dom är nu förlovade, mina polare snackade om henne hela tiden så jag gjorde det bästa av det, skaffade ny kompiskrets. Felet med det va att mina nya polare umgicks med henne. jag tänkte att jag ska inte hålla på att rymma från henne så jag fortsatte umgås med henne. Jag insåg att jag aldrig kommer över henne så jag bestämde mig för att hon och jag skulle testa vara ensamma en gång och det var vi, vi var hema hos mig och kollade på film, det slutade med att jag fick ett BJ. Vi började träffas ofta själva och gjorde alltid något, men hade aldrig sex. Sen slutade vi träffas för att jag kunde inte se hennes kille i ögonen när vi alla 3 va.

Nu har det gått ett tag och sen så för 2 dagar sen så träffades vi alla igen. ví var runt 7 stycken och hade trevligt, drack pilsner och spelade Buzz. efter ett tag så insåg jag att alla platser var tagna i båda sofforna och jag satt i en fåtölj. Hon gick inte och satte sig i sin killes knä, utan i mitt... Så jag började av ren reflex smeka henne lite lätt längs med ryggen och röven. Han satt typ brevid mig så hon satte sig så att hon hamnade i mellan oss 2 så han såg inget. Idag så skickade jag sms och sa förlåt för vad jag gjorde. Hon sa att hon ville det fast hon hade trott att jag hade kommit över det hela. Vilket jag också trodde. Men nu så ville hon att jag skulle åka in till stan igen för att vara med henne. Jag sa att jag inte vet om jag kan. Men saken är den att jag har pengar och jag har tid till att åka så jag ska nog dit.

Nu till diskution. Hur ska jag göra med henne? Ska jag försöka få tillbaka henne eller låta henne vara med sin kille? Dom är förlovade men jag vet att om jag får chansen så kan jag ge henne så mycket, jag tror att hon är den rätta. Diskutera hur jag ska göra och ge mig enbart serriösa svar tack!

---------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ----------------

Edit: Idag när vi va hos en polare så kom hon och hennes kille dit, vi alla hade trevligt och sen efter ett tag så sa jag att jag skulle ut och ta en cigg, frågade om hon skulle med för jag ville snacka med henne själv en liten stund. Vilket ledde till att alla där, inklusive hennes kille kollade snett på mig. Jag sket i det och gick ut med henne efter mig, vi stod där ute i minst 2 pinsamma tysta minuter eftersom att hennes kille stog och försökte tjuvlyssna, sen efter ett tag så gick han så vi började snacka. Jag förklarade hur jag känner osv osv.. Hon sa att hon känner ungefär likadant men att hon vill inte lämna honom endå utan att hon ville vara med båda samtidigt. Sa till henne att hon får nöja sig med en av oss.. Hon kollade snett på mig sen gick hon närmare mig, jag började göra mig redo för en smäll på käften för att jag skulle ha låtit kaxig. Men nej, hon går fram till mig, kysser mig, tar mig i handen och säger att vi ska gå och prata med hennes kille. Jag fick halvt om halvt panik för att killen är typ dubbelt så stor som och och något år äldre. Men smart som man är har man ju knappt märkt att jag redan står i köket med han och henne ensamma. Så hon börjar förklara vad vi snackade om och vad hon tycker och tänker och hur hon vill göra. Sakta men säkert undertiden hon pratar ser man hur han blir mer och mer sur/arg. Jag står bara där och kollar på deras snack och funderar på vad som kan hända. Sen mitt i allt tar hon av sig sin förlovningsring och ger den till han, tar mig i handen och tittar på honom, själv står man ju och glor i tomma intet som en idiot. Hör killen säga att han ska slå mig medans hon tittar på och sen slå henne, vilket fick mig att vakna till eftersom att jag hatar när en kille slår tjejer. Han laddar en ordentligt slag rakt över vänstersidan på min käke och jag typ halvt om halvt vacklar till. Sen så vaknar jag till 100% och får damp, hoppar mot killen och stämplar han i bröstet så han "flyger" ut i vardagsrummet där alla andra är, springer efter honom och sätter mig på han. Börjar slå han mer och mer mot ansiktet men han håller för med armarna. Jag rullar bort från honom och han reser sig upp. alla andra (4 personer) reser snabbt som satan och tar tag i oss båda. Han kommer loss och ska på mig igen, men jag hade ju enbart fötterna fria så jag tog mina kompisar som höll i mig till hjälp och lutade mig låååångt bak medans jag sparkar han rakt över hans högerhand, och det låter som att den går ur led, men vet inte helt... Sen blir han utslängd efter att tjejen som allt handlar om hade förklarat vad som hände. Jag fick snacka med dom andra och sen tog dom in honom igen, jag hade lugnat ner mig och satt mig ner i soffan med en öl. Alla snackar igenom allt och jag åker hem.

P.S. Tack till alla som hjälpte mig med detta!
Föregående tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..