Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ska jag börja myta?

Postat av MatteMetal den 12 Februari 2011, 16:46
27 kommentarer · 237 träffar
Tjohej, tillåt mig att presentera mig själv. Mitt namn på fragbite är som ni ser Hang0ver, har bytt användarnamn från zIAT och Rancor... mycket underliga och fula namn indeed.

Jag har hängt på fragbite i ett antal år nu och skulle vilja bli känd på det här stället. Jag satt nu och tänkte och kom på en strålande idé! Jag har tänkt att börja myta... skriva myttrådar och fjanta loss för att få er fragbitemedlemmar att skratta lite.

Jag har redan försökt att skriva några myttrådar och har lyckats med en, enligt mig själv. Det var dock för något halvår sedan.
Jag har väldigt bra fantasi men skulle behöva lite tips på vad jag ska tänka på.

Vad är viktigt att tänka på om man vill bli en bra mytare? Vad gillar folket att läsa om?

Har däremot noll koll på styckeindelning och det tror jag kan vara ett plus då det blir mer trovärdigt.

Tack och hej, svara väldigt gärna på de 2 frågorna jag ställde ovan.

Ska jag börja myta?

124 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..