Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polare hotar alltid pizzerian innan kö

Postat av markel0n den 11 Februari 2011, 18:10
14 kommentarer · 253 träffar
Hej, som rubriken.

* Innan köp* ska det stå i rubriken.

Sen ja, det är en kompis det handlar om, har märkt det här

förut och det är nu 3e gången han beställer pizza med oss andra.

Problemet ligger i att han påstår sig ha fått hårstrå på sin pizza för längesen när han köpte, och det är alltid han som vill göra beställningen så att allt "står rätt till", och när han ringer till pizzerian så hotar han alltid med det ena och det andra, vilket jag bara anser som både löjligt och dessutom jävligt korkat mot sig själv då det är pizzerian som ska baka pizzan.

Senaste va förra lördagen då han beställde åt mig och en annan, och jag har inte velat säga åt honom själv att det är jävligt dumt att hota samma personer som sen ska baka pizza, det han säger är i princip "om jag hittar så mycket som ett enda hårstrå i pizzan så bryter jag fan nyckelbenet på dig" och såna helt patetiska och även onödiga kommentarer.

Med tanke på att den här personen är 18 år så tycker jag att det både är ett rätt löjligt beteende och även ganska korkat.

På fullaste allvar känns det som jag vill sluta umgås med den här personen bara pga det, för försöker man berätta för honom att han är helt störd i huvudet så får man bara kommentarer som "va glad att du inte får massa skit på pizzan istället".

Jag förstår även att det kan låta som en myt men hur sjukt det än låter så är det sant, och finns det någon som vet något bra man skulle kunna säga för att han ska fatta att det är ett riktigt sjukt beteende?
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..