Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Södertälje: Ingen buss har gått sen typ 22.15 igår. Har fortfarande inte sett en plog åka förbi här. Drabbas inte så mycket av det för jag är iaf hemma men jag behöver handla och närmaste affär är 40 minuter gångavstånd i "normalt"väder....
#12 lolol bönder!!111
Som så många gånger man har hört att vi i norra sverige är bönder för att vi har snö, och att vi åker isbjörn med kälke till skolan.
Kanske dags för er bönder där nere att ta efter? Skippa bussarna och köp ett par isbjörnar istället.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Kunde inte komma till skolan idag, eller jag kunde välja på att gå 2-3 timmar dit.. Vilket jag inte orkar!
Så wohooo freeedag!
Skrivet med min iPhone
Som så många gånger man har hört att vi i norra sverige är bönder för att vi har snö, och att vi åker isbjörn med kälke till skolan.
Kanske dags för er bönder där nere att ta efter? Skippa bussarna och köp ett par isbjörnar istället.
Nr1 Stockholm är otroligt mycket större än resterande skit i sverige
Nr2 Det har varigt klass 2 varning på snöstorm i hela stockholmslän
Nr3 Det finns mycket fler vägar i stockholm som då behöver mer underhåll än en landsväg i norrland
Nr4 Det är inte bara stockholm det är problem i. Jag var ledig idag tex(Norrtälje 1 timmme utanför stan)
Nr5 Ni är dumma bönder som älskar snö och åker snöskoter till skolan
Nr6 Era bussbolag skiter i folket och kör gärna ut när det är blixthalka
Nr7 Ni har inga tunnelbanor som kan "ersätta" en del av busstrafiken
Nr8 Några av er säger att det är 2dm snö. Jag kan lova er att det är mycket mer än så. Det är typ 70cm utanför mitt fönster.
TAGET UR TRÅDEN http://www.fragbite.se/?thread ID=986391 AV KOMMENTAR 101!
#16 Jag frös som ett as imorse, en säkring hade gått och det var 13 grader i huset :(
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min iPhone