Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misshandlad av Poliser!

Postat av g0l den 11 Februari 2011, 11:39
77 kommentarer · 432 träffar
Tjena fragbite!

Vill berätta om en sak som hände mig i onsdagskväll, det är helt sjukt och alla måste få veta hur det ligger till i svenska samhället!

Jag har precis fyllt 19, och vad e bättre än att köra staden med grabbsen, så i onsdags tog vi en sväng.

Bor i Stockholm, så vi började med att åka till nivå 22 och sänka några bira och shots!

Efter ett att ha suttit och sänkt allt, så vinglar vi iväg till klubben "Entourage".

Shysst ställe, vi dansade lite drack mer och hade jävligt kul.

runt 01.30 tiden började jag känna mig jäävligt full och en vakt ville slänga ut mig.

Eftersom att jag inte ville bli utslängd så blev det ett litet tjafs mellan oss två.

Från ingenstans så kommer det upp två vakter till bakom om mig o tar tag i mina armar o drar in mig till nån bakutgång.

Dom tre väktarna ber mig dra åt helvete, och vänder om, då jag dum som jag är skriker åt dom och spottar en av dom i nacken.

Vakten blir fullkomligt galen och börjar veva mot mig, hinner ducka första slaget, men han får in nästa i magen så att jag viker mig.

När jag står hukad så landar han en armbåge i mitt bakhuvud så jag faller ner med näsan i gatan.

Tuff som jag är reser jag mig upp o säger är det allt du har att ge?

De andra vakterna står där, vill inte lägga sig i men stoppar honom inte för att förstöra mig.

Då springer vakten mot mig, och halkar!

Jag ser då min chans att ge tillbaka och tar tag i hans batong, fäller ut den och börja mata slag mot både kropp och huvud.

De andra två väktarna griper då in och ger mig ett slag på käken så att jag faller, och trycker upp mig mot väggen.

Vakten jag hade bråkat med reser sig upp och den enda tanken jag hade i mitt huvud var att jag skulle dö.

Då helt plötsligt dyker en polis bil upp runt hörnet, vakterna stannar då upp och en av dom går och möter poliserna och pratar med honom ungefär en minut.

Polisen sneglar mot mig när vakten pratar med honom, och går sedan fram till mig.

Han frågar mig hur jag mår och varför jag har märken i ansiktet.

Jag berättar för honom att vakterna här har misshandlat mig.

Han kollar på väktarna, sen tillbaka på mig och säger "Det har dom säkert gjort, vakten berättade att du börjat bråka därinne, sen när vakten försökte stoppa dig hade du hoppat på honom och börjat slå han med knytnävar och ölflaskor.

Då blev jag helt chockad och undrade om han drev med mig?

Polisen sa nej, och bad mig hoppa in i polisbilen för att han ska köra mig till häktet.

Jag frågade vad han skulle ta in mig för, och han sa "våld mot tjänsteman".

Då flinade jag till och sa "de här är inga tjänstemän, det är äckliga djur, men om du vill så kan jag visa dig våld mot tjänsteman".

Polisen hoppade till och frågade om det var ett hot?

Arg som jag var svarade jag "Ta det som du vill, din fitta"

Då tar polisen sin hand runt min hals och trycker upp mig mot väggen och ger mig ett slag på käken så jag seglar ner.

På marken så sparkar han mig i magen och sedan så stampar han på sidan av mina revben, det var det värsta jag någonsin känt i mitt liv!

Efter allt det så drar polisen och väktarna in mig i polisbilen, sätter på mig handklovar och kör mig till häktet.

Satt i häktet hela dagen igår och jag kommer att bli åtalad för våld mot tjänsteman!!!!!

Vad fan ska jag göra? Ingen trodde ju på min historia eftersom att väktarnas och polisens historia lät trolig och stämde överens med varandras.

Har en sån grovångest och tycker det är helt sjukt att jag kanske kommer att bli frihetsberövad på de 2 roligaste åren jag någonsin kommer att ha.

Vad ska jag göra!??!?!

För alla er som tror att jag är nån jävla myttare, så ber jag er att ej kommentera, behöver verkligen nån som kan hjälpa mig och ge några bra tips på hur jag kan göra!

EDIT:

Har precis varit med farsan till "klubben" och fått kontaktinformation till klubbägaren, vi försöker få tag i honom, för någon slags övervakning lär dom väll ha så att jag kan bevisa att jag inte alls bråkade därinne?
Också pratat med en släkting som jobbar på en av de största tidningarna i Sverige, och han ska göra vad han kan för att det ska bli rättvisa!!
Kommer med mer edits.

EDIT 2:

Har nu varit omkring hela dagen, och har fått bra information om vilka vakter det var som tog ut mig och utförde detta på mig.
Imorgon ska jag till polishuset med min advokat och komma fram till något antar jag, har ingen koll!

77 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 77 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..