1
Runkade i skolan ..
Postat av YOLO den 9 Februari 2011, 19:06
124 kommentarer · 8 119 träffar
Brukar ofta bli upphetsad av min lärare, så jag sitter ofta med stånd i skolan. Men det gick för långt idag, det var ganska kallt i klassrummet så hon hade nippel-stand, jävligt nice. Så jag började smeka mina juweler och sen drog jag och ''pissade'' ; på toa. Sen kände jag mig så jävla äcklig, så jag var tvungen att dra hem. Sen nu när jag satt på facebook hade jag blivit taggad i en film och då var det en tjej i klassen som hade filmat mig när jag smekte juwelerna utanpå brallorna. Sen var det en massa kommentarer att jag är retarded och att jag är sjuk i huvudet, många från min skola/klass som kommenterat klippet. Jag är redan halvt mobbad i skolan, så det här gjorde det inte bättre. Mår sjukt dåligt nu, känns som att jag bara vill lägga mig och dö.
Kommer nog inte gå till skolan resten av veckan, men någon som kan länka lite feel good musik. Så att jag blir på lite bättre humör och om ni varit i en liknande situation. Kan ni väl PMa mig.
Skulle också uppskatta bra bortförklaringar.
Kommer nog inte gå till skolan resten av veckan, men någon som kan länka lite feel good musik. Så att jag blir på lite bättre humör och om ni varit i en liknande situation. Kan ni väl PMa mig.
Skulle också uppskatta bra bortförklaringar.