Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Undersökning av analen

Postat av kzzpzz den 9 Februari 2011, 18:54
9 kommentarer · 527 träffar
Igår var jag hos läkaren för undersökning.

Anledningen är att jag har haft lite blod i min avföring.
Jahapp tänkte jag, undrar vad man gör på en sådan undersökning.
Det komiska var att jag, dagen INNAN såg avsnitt 5 av solsidan. Ni vet vad Fredde råkar ut för? Exakt, avslöjar inget för er som ej sett.

Men jag hamna i samma sits.
Först tog han på sig ett par handskar och sa, lägg dig på alla fyra och böj huvet.

Han tog fram nån avlång tjock apparat och drog in den som fan i glidmedel!!!

Jag tyckte det va lite läskigt. Och så sa han "Vissa gillar sånt här i rumpan.. du vet vad jag menar"?

haha skitskön läkare.
Men men, böjde mig ner och så körde han in den.. Han sa att jag skulle andas emellanåt.. Men fy fan!!! Jag kände mig hyfsat kränkt.. Och det gjorde fan ont.. Han körde längre o längre in.

Jag bad han sluta och han gjorde det, vi gjorde nytt försök etc. Men gick ej.. Men till slut så fick han stanna där det gjorde som ondast och hitta orsaken. Va bara ett sår i anus..

Ska stoppa i piller i röven så det läker.
Men någon mer som varit med om detta? fy fan, haha.. Kände mig riktigt bögig!!

Efteråt så sa han: "Hehe, man märkte att du inte är van vid sånt här som vissa andra killar" hahaha han har säkert haft gays där!

Vad tycker ni?? Shit, har ni varit med om sånt här?:P
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..